1

Onderwerp: Bolvorm tussen Blanda 12cm en 20cm in?

Ik wil graag een boltaartje bakken,
maar vind de blanda 12cm te klein, en de 20cm te groot.

Weet iemand een bolvorm die hier tussen in zit, zo rond de 15/ 16cm?

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

2

Re: Bolvorm tussen Blanda 12cm en 20cm in?

De bakpan voor een voetbal etc is volgens mij 15 cm. Hij is te koop in de webshop :)

3 Laatst bewerkt door Biejangkaa (23-03-2014 16:53)

Overkill aan posts..

4 Laatst bewerkt door Biejangkaa (23-03-2014 16:53)

Overkill aan posts..

5

Wilton sportsball is 15 cm. Je hebt ook een vorm voor een voetbal maar dan zit er meteen een motief in je bolletje gebakken. De sportsball is bij mij voor 6 personen en bakt egg fijn!

Live as if you were to die tomorrow
Learn as if you were to live forever! -Ghandi-

6

Die bedoel ik idd :) kon er even niet opkomen..

7

Ik had precies hetzelfde Siena. Vandaag een kinderfeestje gegeven en ik heb ø 16 cm gebruikt.

Ik heb de vorm besteld via ebay. Stukken goedkoper en prima gegaan.
Ongelooflijk dat je iets in Hong Kong laat komen en geen verzendkosten hoeft te betalen. Het duurt een week of twee voor je het in huis hebt, dus daar moet je wel rekening mee houden.

8

Dank jullie wel voor de tips!

ik ga gelijk even kijken  :thumb:

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

9

Ik heb glazen bakjes gekocht bij de action (met deksel). 5 maten voor 2 euro. Er staat dat ze niet in de oven of magnetron kunnen maar dat gaat tot nu toe erg goed! Alleen niet meteen uit de oven in je sopje gooien want dat gaat niet goed... :x

10

Als er niet staat dat ze in de oven kunnen vind ik het toch wel een risico  :think:  Ook omdat je niet weet of ze dan nog voedselveilig zijn.

11

Bij glas lijkt me voedselveiligheid niet het probleem. Het gaat erom dat ze niet tegen zulke hoge temperaturen kunnen en dan kunnen springen.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

12

Seefje schreef:

Ik had precies hetzelfde Siena. Vandaag een kinderfeestje gegeven en ik heb ø 16 cm gebruikt.

Ik heb de vorm besteld via ebay. Stukken goedkoper en prima gegaan.
Ongelooflijk dat je iets in Hong Kong laat komen en geen verzendkosten hoeft te betalen. Het duurt een week of twee voor je het in huis hebt, dus daar moet je wel rekening mee houden.

Dan wordt het als "gift"verstuurd, en dan betalen ze daar geen verzendkosten

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

13

Ik heb het glas diverse keren in de oven gehad tot 180 graden en geen problemen gehad... Behalve dan toen ik dus mijn hete vorm direct in een sopje gooide, toen zei hij 'pang'.