Onderwerp: [FEEDBACK] 3e taartenparade high tea,twenty, pink panther enz
Heb weer flink wat opdrachten gehad de afgelopen weken. Erg leuk, want zo kan ik veel verschillende methodes oefenen. De high tea taart is echt mijn favoriet. Bij de make up taart had ik de zebra strepen voor de tijd al uitgesneden en op the mat er nog even ingerold, helaas waren ze ondanks dat ik ze netjes had opgeborgen toch al wat droog, waardoor ze niet allemaal even mooi in de blauwe fondant werden opgenomen. De pink panther was echt eens leuk om te proberen. Lijkt ie een beetje? De donkerblauw 5 begaf het dus snel in lichtblauw een andere kleur gemaakt. Helaas eindresultaat alleen in verpakking kunnen fotograferen
Ferrari taart kwam er als spoed tussendoor, omdat ik altijd erg aan het klooien ben met uitsnijden dat ik, laat ik dat paardje maar gaan schilderen. Welke mesjes gebruiken jullie voor het uitsnijden van letters en puzzelplaatjes en hoe werken jullie dan de rafeltjes aan de zijkant weg?
Ook eens afgewisseld met pure chocolade genache afsmeren, 1:1 botercreme en botercreme mix