1

Onderwerp: dartbordtaart

Hallo allemaal !

wat een geweldig forum is dit , blijf lezen hier !

heerlijk dat je hier vragen kan stellen !

ik wil een dartbord taart maken die hopenlijk net zo mooi word als deze ..

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=16571

ik vraag me af welke maat taartblik ik hier het beste voor kan gebruiken ?

ik heb de 22 24 26 en 28.

groetjes

2

Re: dartbordtaart

Dat ligt er natuurlijk aan voor hoeveel personen die moet zijn! Je kunt hem in elke maat maken!

3

Ik ben nu aan het zweten op een dartbord( valt niet mee). Ik heb net een kleurplaat gegoogeld van een dartbord en probeer die morgen te puzzelen want anders lukt het me echt niet. www.kleurplatenonline.com/kleurplaten/Sporten/dartbord.jpg

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

4

dankje wel , deze kan ik zeker gebruiken !

laat je een foto zien ?

5

Als hij ooit gaat lukken wel. Ik had hem net bijna in de prullenbak gekieperd.

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

6

ow helpie ik moet nog beginnen hij moet zaterdag middag af zijn , wanneer moet die van jou af zijn?

7

Heb nog wel een echt plaatje van een dartboard, even in word zetten en vergroten.
Dan zoals masha zei, alles puzzelen (kan je al aan beginnen) dan is hij ruim voor zaterdag af (het plaatje dan)
Als je het plaatje wil hebben mail me dan maar even

Alles goed???? nee 3 fout

8

Hij is voor morgen, ik ga het vanavond doen want dan moet hij a. (een beetje laaat maar ja)

9

hoi ik heb je kleur plaat uitvergroot en het kapsel is gebakken , dat gooi ik vanavond in de vriezer , dan ga ik marsepijn kleuren en witte punten snijden en die rode en groene vlakjes maken , doe jij voor de witte punten ook ongekleurd marsepein gebruiken ?
ik dacht dat het wel kon omdat ze op het dartbord ook niet echt spier wit zijn ?
hoe maak jij de cijfers?

Groetjes

10

lune schreef:

Heb nog wel een echt plaatje van een dartboard, even in word zetten en vergroten.
Dan zoals masha zei, alles puzzelen (kan je al aan beginnen) dan is hij ruim voor zaterdag af (het plaatje dan)
Als je het plaatje wil hebben mail me dan maar even

hoi , ik heb inmiddels een geschikt plaatje . maar bedankt voor je aanbod !

ik ga optijd beginnen met puzzelen , maar hoe bewaar ik dat dan ?

11

Ik heb een voorbeeld uit een boek (maar snapte de berekening niet) en dat is alleen geel zart dus dat doe ik ook. Ik ga nl in het midden een foto van mijn manager doen met als het goed is een pijl erdoor. (ik mocht zelf weten wat ik deed van haar) Maar dit zit in mijn hoofd, en of het er dan ook uit komt weet ik niet.