1

Onderwerp: taart mix

moet je perse een taart maken van de recepten hier of kun je ook zo'n kant en klaar mix uit de supermarkt gebruiken?

ik ben nu aan het kijken wat ik nodig heb
ik heb dit:
marsepein wit
fondant wit
kleurstof set
poedersuiker tegen kleven
bakvorm 26cm

Groetjes Lilian!

2

Re: taart mix

vulling is ook lekker voor in de taart. Hier kan ik geen taartmix in de winkel vinden. Heb jij het over cakemix?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

nee taartmix uit de supermarkt ofzo...dacht dat dat voor een beginneling makkelijker mzou zijn haha

Groetjes Lilian!

4

In welke winkel heb jij dat gekocht want ik zie het hier nooit staan.

Ik vind het recept hier naast ook makelijk hoor. basisbiscuit

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

ik zou gewoon de biscuit bestellen uit de webshop. dit is niet duur en lukt eigenlijk altijd. hoef je alleen maar eieren en een beetje water toe te voegen. leuker kunnen ze het bij de webshop wel maken en makkelijker ook ;)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

6

ik heb alles besteld behalve de mix...zag t niet staan
haal ik wel in de winkel

na ben benieuwd...ga zondag aan de knutsel haha
wens me succes!

Groetjes Lilian!

7

Als je de gewone taartmix uit de supermarkt pakt, dan is dat vast en zeker voor appeltaart! Ook lekker maar een heel ander soort taart! Je moet biscuitmix hebben en dat hebben ze in de gewone supermarkt niet, evt. wel bij een boerenbond, welkoop of zo'n soort winkel. Of bij een winkel met bakspullen. En uiteraard bij de webshop!

Tot taarts, Yvonne
Mijn lijfspreuk: "ik blink in niks uit, maar ik kan een heleboel een beetje!"