Onderwerp: Rainbow Dust Progel kleuren mengen
Kan je de kleuren van rainbow dust progel met elkaar mengen, om zo meer keuren te krijgen?
bijvoorbeeld rood en blauw,.. om paars te krijgen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Rainbow Dust Progel kleuren mengen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kan je de kleuren van rainbow dust progel met elkaar mengen, om zo meer keuren te krijgen?
bijvoorbeeld rood en blauw,.. om paars te krijgen
Ik ben niet bekend met dit merk, maar je kan altijd meerdere kleurgels bij je fondant doen om een andere kleur te krijgen. Voor paars gebruik ik meestal roze en paars en voor bordeauxrood bij voor beeld rood, blauw en een klein drupje zwart. Ik gebruik zelf altijd americolor.
Dank voor je reactie!
Ik ben niet bekend met dit merk, maar je kan altijd meerdere kleurgels bij je fondant doen om een andere kleur te krijgen. Voor paars gebruik ik meestal roze en paars en voor bordeauxrood bij voor beeld rood, blauw en een klein drupje zwart. Ik gebruik zelf altijd americolor.
Ik weet niet of dit kan. Denk het wel. Ik kleur altijd eerst de fondant, en meng dan weer 2 kleuren fondant met elkaar. Ik vind dat je dat beter kunt doseren.
Dat is een goeie tip!
Ik weet niet of dit kan. Denk het wel. Ik kleur altijd eerst de fondant, en meng dan weer 2 kleuren fondant met elkaar. Ik vind dat je dat beter kunt doseren.
Wat Anja zegt is ook mijn ervaring maar ik heb het ook wel eens rechtstreeks gedaan. Drupje van dit en drupje van dat en zo de kleur gemengd.
Je kunt ze prima mengen!
Maar bij eerst twee kleuren mengen heb je idd meer controle.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » Rainbow Dust Progel kleuren mengen