Onderwerp: Hoe maak ik dit?

http://i60.tinypic.com/2vvow8i.jpg

Morgen wil ik een Minion taart maken met een stukje taart erbij.. Maar hoe maak ik dit? Op de afbeelding hierboven staan stukjes taart.. Kan iemand mij vertellen waar ik dit van maak.. Het ziet er immers zo echt uit.. Met vulling.. Hoe ga ik te werk?

De Minion weet ik wel, maar het kleine stukje taart voor erbij dus niet!

Alvast heel erg bedankt!

2

Re: Hoe maak ik dit?

Ligt een beetje aan hoe groot de minion is (heb toevallig dit weekend ook een minion gemaaktn (echt heel leuk om te maken  :Y ). Ik heb vaker dat ik bij taarttoppers een taart+ taartpunt erbij zet. dit maak ik dan met op elkaar gelegd laagjes marsepein en dan uitsteken. Dan zie je de lagen zitten. Dan bekleden. Wel apart bij zo'n klein taartje  ;) . Dan een taartpuntje eruit snijden. Als je er geen taartpunt uitsnijd hoef je ook geen laagjes te maken natuurlijk  ;) . Bij een grotere taartpunt zou ik een stuk cake in de vorm van een taartpunt snijden, of rond als je een ronde taart wilt, en die dan bekleden..

Esther bedankt voorje uitleg! Vandaag ga ik ermee aan de slag! Fijn dat ik nu weet hoe t moet!

Of een cupcake met toef er voor zetten.

Oh dat had idd ook gekund. Ik heb nu een klein taartje gemaakt en hier een puntje uitgesneden en deze bekleed. Dat kleine stukje bekleden was nog best lastig!