1

Onderwerp: Cupcake (eentje maar) van Rudolph

Ik had trouwens nog cupcakes van Rudolph gemaakt - Mango Tango met - je raadt het al - mango en (brr) botercrème met groene theepoeder. Ik moet zeggen dat ik het toch niet zo lekker vindt om zonnebloemolie te gebruiken voor je cupcakes, doe mij toch maar gewoon boter - wel wat vetter maar nou ja.

Ik had gelukkig net nog tijd er eentje te fotograferen, voor ze allemaal op waren.  :lol:

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-SSEVGEUE.jpg

2

Re: Cupcake (eentje maar) van Rudolph

Oh die ziet er heerlijk uit!!

Olie in de cupcakes vind ik ook niet lekker, TE sponzig.
heb je zijn cupcakeboek? Is het een aanrader?

i just LOVE it!

3

Hij ziet er wel heel leuk en mooi uit :)

En leuke toef erop :thumb:

Ik heb ook zijn boek en vind het erg leuk maar ik bak de cc gewoon met de mix en doe wel de smaken van Rudolf er in :D

4

Wat een prachtige toef! Heel gaaf, die besjes zijn ook een mooie afwerking. Ik heb nog nooit met olie in de CC gewerkt maar ik zou lekker weer boter gebruiken!!

5

Bedankt dames.  =D

lovemybeeb schreef:

Ja ik heb zijn boek; het is een vrolijk boek, mooie foto's en lekkere recepten dus in die zin best inspirerend maar in de praktijk gebruik ik toch meestal m'n eigen recepten. De lekkerste recepten die er in staan zijn volgens mij ook gewoon via internet te vinden dus om het nou echt te gaan kopen.... mwah.

6

Ik heb ook zijn boek. Ik heb 1x cupcakes volgens zijn recept gemaakt, en ik moet zeggen: Ik vind olie ook niet lekker. Ga het nog wel een keer opnieuw proberen, (misschien heb ik de eerste keer iets niet goed gedaan) maar anders ga ik toch maar weer terug op mijn eigen recept. Ik kan dan nog altijd de recepten voor de toppings va n Rudolph gebruiken.

7

Maria1000 schreef:

Bedankt dames.  =D

lovemybeeb schreef:

Ja ik heb zijn boek; het is een vrolijk boek, mooie foto's en lekkere recepten dus in die zin best inspirerend maar in de praktijk gebruik ik toch meestal m'n eigen recepten. De lekkerste recepten die er in staan zijn volgens mij ook gewoon via internet te vinden dus om het nou echt te gaan kopen.... mwah.

Ohh oke! ik vroeg me af hoe hij zo'n stevige toef maakt. Ik geloof met banketbakkersroom. Anders in de boekwinkel ff spieken

i just LOVE it!

8

Ja, half bc half bbr. Dat is wel lekker maar dus wel snel opeten dan. :D

9

dat ziet er wel heel mooi en smakelijk uit

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !

10

Dank je Mistey.  :)