Onderwerp: Delftsblauwe chocolade koekjes en vogelhuisje.
Kon het weer niet laten., zo leuk om te doen!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Delftsblauwe chocolade koekjes en vogelhuisje.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Kon het weer niet laten., zo leuk om te doen!
Ach die zijn leuk zeg. Geweldig
mooooi!!
Wat heb je dat ontzettend mooi gedaan en je vogelhuisje is zo schattig echt geweldig
Hoelang ben je er wel niet mee bezig geweest?
Wat mooi, echt wauw!
Ben wel benieuwd hoe je dat vogelhuisje gemaakt hebt. Is er een how to? Lijkt me leuk om een keer met mijn oudste dochter te doen, die is gek op koekjes versieren en vogeltjes
Mooi
Ziet er geweldig uit!
Wat mooi, echt wauw!
Ben wel benieuwd hoe je dat vogelhuisje gemaakt hebt. Is er een how to? Lijkt me leuk om een keer met mijn oudste dochter te doen, die is gek op koekjes versieren en vogeltjes
Het is een uitsteker set van cakes by bien (wel even een investering maar wel erg fijn).
koekjes deeg maken (recept uit het koekboek)
Ik heb de koekjes met fondant bekleed dat ik eerst over een structuurmatje gehaald heb (houtnerf en dakpannetjes motief) en daarna de boel in elkaar gezet met royal icing, al met al viel het me mee al ben ik niet zo goed met royal icing . Stipjes spuiten gaat nog wel maar lijntjes dat lukt nog niet zo als ik het zou willen.
Dankjewel voor je uitleg. Ga ik waarschijnlijk toch wel een keer proberen met dochterlief
Heel erg leuk gedaan!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Delftsblauwe chocolade koekjes en vogelhuisje.