Onderwerp: Bakken voor een vriendin.. van katwijk naar brabant met taart?!

Ik heb een heel mooi aanbod gekregen, voor een vriendin een taart maken, want haar dochtertje is binnekort jarig! Nu woon ik in Katwijk, Zuid Holland en zij in Brabant.

De 'opstakels'
- Ik heb geen auto.. Reis per trein en bus.
- Heb ook nog een dubbele wagen met twee kindjes er in.

Ik wil ontzettend graag deze opdracht aannemen, maar hoe krijg ik die taart daar? Ook heeft ze,gevraagd of ik een taart wil maken met haar nieuwe logo van haar bedrijf.. Voor haar nieuwe opening.. Ook een geweldige opdracht.. Maar weer dezelfde opstakels! Kids thuis laten is geen optie.. Dan zou ik mijn handen vrij hebben, maar die horen erbij en ben alleenstaand en heb geen oppas!

Iemand hier ervaring mee?
Iemand ideetjes of tips?

Alvast heeeeerrl erg bedankt!

Re: Bakken voor een vriendin.. van katwijk naar brabant met taart?!

Heb je wel je rijbewijs?
Anders misschien een auto lenen van ouders,vrienden...
Of een paar daagjes bij haar gaan logeren dat je de taart dan bij haar thuis maakt.
Ik zou anders echt niet weten hoe je ´m heel houd onderweg.
En met de kids heb je je handen niet bepaald vrij...weet ik uit ervaring.

Ik hoop dat je een oplossing vind,succes!

Het gaat niet om de weg die je inslaat,maar het spoor dat je nalaat.

3

Re: Bakken voor een vriendin.. van katwijk naar brabant met taart?!

Taart verzenden?!

je bent wat beperkter qua vulling, maar verder kan het heel goed  :y

(zie ook het taartenverzendtopic)

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

Re: Bakken voor een vriendin.. van katwijk naar brabant met taart?!

Bedankt voor jullie berichten! Opsturen kan ik idd naar kijken al vraag ik me echt af hoe ik er voor zorg dat t niet gaat svhuiven.en.de bezorger 'm recht houd! Ik heb met twee kids idd geen handen vrij en ook geen rijbewijs!

Welke vulling zou ik kunnen kiezen?
En kan ik gewoon met marsepein werken?

5

Re: Bakken voor een vriendin.. van katwijk naar brabant met taart?!

qua vulling kom je toch snel uit op jam en botercreme,
maar aan de bc kun je allerhande smaakjes toevoegen natuurlijk!
(karamel, kokos, chocolade etc)


ik zal kijken of ik het topic kan vinden, dan kun je voorbeelden van verzenden zien

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

6

Re: Bakken voor een vriendin.. van katwijk naar brabant met taart?!

http://forum.deleukstetaarten.nl/viewto … ?id=234322

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

7

Re: Bakken voor een vriendin.. van katwijk naar brabant met taart?!

Even een domme vraag misschien,maar waarom kan je vriendin de taarten niet bij jou op komen halen?
Zij wil graag 2 taarten van jou en ze weet dat jij geen rijbewijs hebt en dat je 2 kleintjes hebt.... ;)

groetjes yvon

8

Re: Bakken voor een vriendin.. van katwijk naar brabant met taart?!

"yvonne 72" schreef:

Even een domme vraag misschien,maar waarom kan je vriendin de taarten niet bij jou op komen halen?
Zij wil graag 2 taarten van jou en ze weet dat jij geen rijbewijs hebt en dat je 2 kleintjes hebt.... ;)

:thumb:

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

9

Re: Bakken voor een vriendin.. van katwijk naar brabant met taart?!

Siena schreef:
"yvonne 72" schreef:

Even een domme vraag misschien,maar waarom kan je vriendin de taarten niet bij jou op komen halen?
Zij wil graag 2 taarten van jou en ze weet dat jij geen rijbewijs hebt en dat je 2 kleintjes hebt.... ;)

:thumb:

=D

groetjes yvon

Re: Bakken voor een vriendin.. van katwijk naar brabant met taart?!

Ja dat vroeg ik me ook al af, waarom haalt ze de taarten niet op?
Ik heb ook altijd de neiging om taarten te brengen (vaak omdat het toch voor vrienden/familie is en ik dan meestal wel een plakje taart mee-eet) maar voor volgende taarten moeten ze hem toch echt zelf komen halen.
Mijn volledig objectieve mening, is dat je best tegen haar kunt zeggen dat je geen mogelijkheid hebt om de taart te brengen. Als ze echt graag wil dat jij hem maakt, komt ze de taart echt wel halen :)

Nathasja Flapper - FlappergastedCakes Facebook website

11

Re: Bakken voor een vriendin.. van katwijk naar brabant met taart?!

past een taartdoos onder in de 'kinderkar'? Want dan lijkt het me geen probleem :)

Net als in het taartverzendtopic zou ik wel gaan voor bc-vulling, je houdt die taart nu eenmaal niet koel. Doos goed vastzetten en een beeeetje voorzichtig rijden/overstappen, dan moet het goedkomen :y

Maar dat zij de taarten ophaalt is ook wel logisch ;)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

12

Re: Bakken voor een vriendin.. van katwijk naar brabant met taart?!

"yvonne 72" schreef:

Even een domme vraag misschien,maar waarom kan je vriendin de taarten niet bij jou op komen halen?
Zij wil graag 2 taarten van jou en ze weet dat jij geen rijbewijs hebt en dat je 2 kleintjes hebt.... ;)

Dacht ik ook gelijk aan...
Ik heb het verzendtopic ook gevolgd en de taarten komen redelijk goed aan  :y . Bij sommige zie je bijna niks. Toch zou ik het risico niet willen nemen...of er duidelijk bij zeggen dat het op eigen risico is. Ik zou me iig niet in allerlei bochten wringen om de taart daar te krijgen  ;)

13

Re: Bakken voor een vriendin.. van katwijk naar brabant met taart?!

Als je hem niet wilt opsturen, of kan brengen wat ik me goed kan voorstellen met 2 kindjes :)

en zij hem niet zou kunnen ophalen is er misschien iemand in de buurt die zin in een leuk dagje heeft en in het bezit is van een auto en dan kan je gelijk je taart afgeven :D

Kan je in Breda gelijk naar ikea :lol:

14

Re: Bakken voor een vriendin.. van katwijk naar brabant met taart?!

Ik heb wel eens een taartdoostas aan de buggy gehangen, gewoon zorgen dat ie stevig en recht hangt dan pas de taartdoos erin doen. Of van die plastic/blikken taartdozen in een doos in een grote (ikea) boodschappentas aan de buggy.
Ik liep wel twee miljoen keer zo langzaam, maargoed je moet creatief denken en ik moest en zou een taart meenemen haha

Re: Bakken voor een vriendin.. van katwijk naar brabant met taart?!

Allemaal ontzettend bedankt voor de antwoorden en ideetjes. Het is idd de bedoeling om een paar daagjes bij haar te blijven. De taart bij haar maken heb ik idd ook aan zitten denken.. Alleen heb ik dan niet alle spullen die ik thus wel heb! Het is ook geen moeten natuurlijk.. Het lijkt me gewoon heel leuk om te maken.. Ik ga er nog ff over brainstormen en ook het topic raadplegen omtrent verzenden! ;)

Re: Bakken voor een vriendin.. van katwijk naar brabant met taart?!

Het biscuit kun je natuurlijk wel gewoon thuis bakken, botercreme enzo kun je in een tupperwarebakje doen en meenemen, De rest wat je nodig hebt, kun je gewoon meenemen. Het is even onhandig, maar het zou gewoon moeten kunnen! In ieder geval veel succes :)

Nathasja Flapper - FlappergastedCakes Facebook website

17

Re: Bakken voor een vriendin.. van katwijk naar brabant met taart?!

Misschien een nog beter idee: als jij nou die taarten maakt en je vriendin komt jou,je kids EN de taarten met haar auto op halen,dan ga je gezellig samen met de kids met de trein terug naar huis. ;)  =D

groetjes yvon

Re: Bakken voor een vriendin.. van katwijk naar brabant met taart?!

"yvonne 72" schreef:

Misschien een nog beter idee: als jij nou die taarten maakt en je vriendin komt jou,je kids EN de taarten met haar auto op halen,dan ga je gezellig samen met de kids met de trein terug naar huis. ;)  =D

Heel goed idee  :thumb:

Nathasja Flapper - FlappergastedCakes Facebook website

19

Re: Bakken voor een vriendin.. van katwijk naar brabant met taart?!

FlappergastedCakes schreef:
"yvonne 72" schreef:

Misschien een nog beter idee: als jij nou die taarten maakt en je vriendin komt jou,je kids EN de taarten met haar auto op halen,dan ga je gezellig samen met de kids met de trein terug naar huis. ;)  =D

Heel goed idee  :thumb:

;)  =D

groetjes yvon

Re: Bakken voor een vriendin.. van katwijk naar brabant met taart?!

Tnx voor alle reacties! Waardeer ik enorm! Jullie hore nog hoe dit uiteindelijk is afgelopen!  :y

Re: Bakken voor een vriendin.. van katwijk naar brabant met taart?!

Ze heeft zelf een taart besteld omdat de afstand toch wel een punt is en onverwachts word hey niet groot gevierd door nare omstandigheden.. ik heb wel besloten om als verrassing een taartje naar haar op te sturen.. om haar te verrassen, even in het zonnetje te zetten en hopelijk komt hij goed aan!

ik heb 'm gister laten versturen en hoop dat ie vandaag bjj haar is aangekomen.. heb nog niks gehoord, maar hoop op het beste hihi!  Vaak gaat ze pas laat ff op de pc, dus alles kan nog! ;-)

22

Re: Bakken voor een vriendin.. van katwijk naar brabant met taart?!

Dan hoop ik idd dat ze hem vandaag gekregen heeft.
Als dat niet zo is,dan krijgt hem pas maandag en dan heeft je taart waarschijnlijk al haren hihihi.
Vind het trouwens wel een lief idee van je en ik hoop dat je vriendin het ook waardeerd,maar dat zal toch zeker wel denk ik.
Ik blijf je topic iig even volgen. =D

groetjes yvon

Re: Bakken voor een vriendin.. van katwijk naar brabant met taart?!

En? Is hij zaterdag bezorgd?

Nathasja Flapper - FlappergastedCakes Facebook website

Re: Bakken voor een vriendin.. van katwijk naar brabant met taart?!

Yes yes yes!! Hij is goed aangekomen! Heeft bijna geen deukje opgelopen en ze was hartstikke verrast! Voor herhaling vatbaar! Wat voelt dit geweldig!!!

Re: Bakken voor een vriendin.. van katwijk naar brabant met taart?!

En niet te vergeten.. Hij smaakte heerlijk!!!