1

Onderwerp: Hallo allemaal

Ik ben Sefanja

Ik ben 27 jaar, getrouwd en heb twee dochtertjes.
De oudste wordt eind juni 3 en de jongste is bijna 4 maanden.
Mijn eerste taart(en) heb ik gemaakt voor mijn oudste dochter toen ze 1 jaar werd.

Ik heb daarna helaas door gebrek aan tijd geen andere taarten meer gemaakt tot vorig jaar zomer en mijn dochter 2 werd en sindsdien heb ik mezelf voorgenomen om er mijn hobby van te gaan maken.
Alleen werd er roet in het eten gegooid door mijn lichaam, ik was zwanger van de tweede en mijn lichaam werkte totaal niet mee en moest veel rust houden en kon bijna niks doen.

Nu mijn tweede dochtertje er is ben ik het langzaamaan weer gaan oppakken, en heb ik mijn oudste dochter er ook al mee besmet.
Want die wil ook graag een taart maken als mama een taart maakt :)

Qua jaren lijkt het dus of ik al heel lang en veel taarten heb gemaakt, maar dit is dus (helaas) niet zo.
Ik ben dan ook nog echt een beginneling en hoop (maar dat weet ik eigenlijk wel zeker) veel van jullie te kunnen leren.

Zo dat was me wel een verhaaltje hè hihi.

Groetjes!!!!

2

Re: Hallo allemaal

Welkom hier en veel plezier (weer) met het bakken!

Swiet Driems...waar zoete dromen uitkomen! https://www.facebook.com/swietdriems

3

Wat leuk dat je dochtertje ook al zo graag mee doet echt gezellig!!

Heel veel plezier op het forum en veel bak plezier :D

4 Laatst bewerkt door movin (02-03-2014 11:31)

welkom en heel veel plezier. leuk samen met je dochter. en dat je veel gaat leren dat staat wel vast. zelfs voor de doorgewinterde taartenbakkers onder ons leren volgens mij nog ontzettend veel van elkaar ;)

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

5

Dank jullie wel allemaal!!
Dat gaat zeker lukken  :)