Onderwerp: taartenparade o.a. woezel en pip, hp, monster en co
Tijdje niet gepost, druk met het "taarten", 3 monstertjes
, huishouden en ga zo maar door haha. Ik ben ook echt een drama met inplannen, vandaar dat sommige foto's met rommel op de achtergrond gemaakt zijn omdat ik altijd alles op het laatste moment doe, ja ik weet het, ik word soms erg moe van mezelf
. Toch neem ik me altijd heilig voor om bij de volgende taart ruim van te voren te beginnen met de voorbereidingen, het zal de add wel zijn
. Anyway hier zijn mijn laatste creaties vanaf januari:
woezel en pip en meppertje gevuld met bbr en oreocreme afgesmeerd met ganache

danstaart, eerste taart met ganache overgoten, versierd met ri gevuld met vanille bc en witte chocomousse op een laagje frambozenconfiture

miniontaart, nagemaakt van een ontwerp die de klant heeft aangeleverd, alleen her en der mijn eigen draai eraan gegeven, gevuld met vanillebc en aardbei confiture

monster en co taart gebaseerd op Sully voor mijn jongste, gevuld met creamcheese frosting en plakjes banaan

ogentaart voor mijn lieftallige dochter die dus geen
schattige taart wil, mocht nog net een roze ondergrond gebruiken
. Aangezien zij en mijn jongste 1 dag na elkaar jarig zijn moest deze taart tegelijk klaar zijn met de monster en co taart vandaar dat ik het simpel heb gehouden, gevuld met slagroom en frambozen confiture, afgesmeerd met ganache.
Harry Potter taart met dezelfde vulling als het danstaartje, waren 2 taartjes voor dezelfde klant.

Dat waren ze weer, leuk dat je cake en berichtjes achterlaten mag altijd