1

Onderwerp: Sneeuwwitje...

Tja erg origineel is hij niet maar ik had hem nog nooit gemaakt dus vind hem wel grappig!

Kleuren zijn met de airbrush gespoten vind ik toch het fijnste werken en de kleur blauw is erg mooi geworden (vind ik dan :))

Tips en feedback altijd welkom!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SXSAJZ6C.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-RWZGAUVS.jpg

2

Re: Sneeuwwitje...

Wat een liefje!

Is een airbrush een goede vervanger voor het zelf kleuren van fondant?
Ik heb namelijk een ....*#!hekel aan fondant kleuren en dat moet nogal eens gebeuren...  O-)

3

leuk hoor!

en wat gaaf een airbrush..... *hebbeh O-) *  *waaromisaldattaartspultochzoduur??? :| *

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

4

Seefje schreef:

Wat een liefje!

Ik heb namelijk een ....*#!hekel aan fondant kleuren en dat moet nogal eens gebeuren...  O-)

Ik spuit eigenlijk (bijna) altijd mijn taarten met de airbrush.. het is wel iets duurder dan gewoon kleuren hoor. Kleurstoffen zijn duurder en je machine natuurlijk. Maar het werkt super!

5

Siena schreef:

leuk hoor!

en wat gaaf een airbrush..... *hebbeh O-) *  *waaromisaldattaartspultochzoduur??? :| *

Tja het is inderdaad duur in aanschaf en ook een hoop werk met schoonmaken maar het is het waard!! :)

6

Vera12345 schreef:
Seefje schreef:

Wat een liefje!

Ik spuit eigenlijk (bijna) altijd mijn taarten met de airbrush.. het is wel iets duurder dan gewoon kleuren hoor. Kleurstoffen zijn duurder en je machine natuurlijk. Maar het werkt super!

Droogt de verf goed? En zie je niet alles op een ge-airbrushte taart? Als je 'm per ongeluk aanraakt ofzo?

7

Droogt goed als je het de tijd geeft, wel altijd een spray gebruiken (in je airbrush of een losse spuitbus) om af te werken zodat het niet meer zo afgeeft. Als hij nog nat is en je raakt hem aan dan zie je dat gelijk. Als je een uurtje wacht is marsepein zeker droog fondant meestal 1,5 uur.

8

Thanks!

9

Erg leuk gemaakt :thumb:

Baking makes me smile to see you smile
Blog: Whippy's fun baking

10

Dankjewel!