1

Onderwerp: Sugarveil eetbaar kant hoelang blijft het soepel om te verwerken?

Hallo allemaal,

Ik heb cake lace gekocht van Claire Bowman om eetbaar kant te maken. Op de dvd die er bij zat vertelde zij dat het maanden houdbaar was (dus ook soepel blijft om te verwerken)

Nu wil ik sugarveil  gaan gebruiken om eetbaar kant te maken maar mijn vraag is :
Is dit net zo lang houdbaar en soepel om het zo lang van te voren te kunnen maken en te bewerken

Liefs Jeanny

2 Laatst bewerkt door saskiahuisman (26-02-2014 19:00)

Re: Sugarveil eetbaar kant hoelang blijft het soepel om te verwerken?

Hoi,

Ik lees met je mee. Ik gebruik zelf Magic Decor en deze blijft 31 dagen houdbaar, dus ik ben heel benieuwd of de sugar veil echt zo lang houdbaar blijft...

3

Ja inderdaad.Ik gebruik ook de cak lace van Claire.en die blijft wel goed soepel.Ik heb een test gedaan en het ligt nu al 8 dagen gewoon open en bloot in de keuken(niet om te gebruiken dus op taart) en het is nog steeds soepel.Maar ik wilde liever de Sugarveil gaan gebruiken.Maar weet de verhoudingen niet zo goed.Dus mocht jij weten hoeveel dit is in grammen dan super graag. 1 cup of sugarveil en 1/3 + 2 theespoons of boilt water.

4

Ja maar zou het zo lang soepel blijven of zoals ik heb gehoord even boven de stoom houden?