Welkom! 
Als je een stapel wilt die uit drie lagen bestaat, zal ik gaan voor de 25-20-15. Een mooie stapel, die niet al te groot is maar waar je veel punten uit kunt halen.
Ik zou het persoonlijk niet gelijk te moeilijk voor jezelf maken. Er komt altijd meer bij kijken dan je van te voren plant, dus houd het simpel. Zelf vind ik het dan makkelijk om botercrememix te gebruiken. Door deze creme kun je zelf smaakjes toevoegen. Je kunt er gesmolten chocolade door doen, je kunt hem neutraal houden met stukjes koek erdoor (bijv. bastogne), je kunt er wat drank aan toevoegen en ga zo maar door. Zo heb je toch steeds een ander smaakje. Verder is een laagje jam ook altijd makkelijk.
Kies gewoon iets wat je zelf lekker vindt (of je moeder
).
Verder komt er nog veel meer bij kijken, zoals het ontwerp van je taart, welke materialen je gaat gebruiken, de stevigheid enz. Maar als je alles van te voren goed bedenkt, komt dat helemaal goed!
Oh wat trouwens wel belangrijk is; wil je vullingen die buiten de koelkast kunnen blijven, of moet het gekoeld worden? Vullingen die in de koeling moeten staan (wat ik niet handig vindt bij een stapel, want meestal staat een stapeltaart lang op tafel om te showen hihi), daarin heb je wat meer keus en zijn er ook makkelijke varianten. Je kunt er dan mouse of toetje tussen doen. Je kunt echt alle kanten op.
Maar mocht hij buiten de koeling moeten kunnen zou ik gewoon voor de botercreme gaan en jam. Makkelijk, lekker en je kunt er veel mee variëren.
Heel veel succes en plezier uiteraard