1

Onderwerp: Chloe's Closet

Ja, ik had er ook nog nooit van gehoord ;-) Lang leve google en youtube :y

Zaterdagmorgen half 11 kreeg ik een mail hoe laat ze de taart maandag kon komen ophalen...
:think: Hè, die was toch voor dinsdag??
Nee dus, maandag half 3 zou er visite op de stoep staan....
:grr: Mijn geheugen is niet altijd aardig voor me :nooo: (en ja, in m'n taartagenda stond 't inderdaad op maandag, maar ja....).
Nog niets voorbereid, beeeetje druk geweest, dus nu vol gas vooruit, taarten bakken, afbeeldingen zoeken, plaatje printen, vulling maken, puzzelen, fondant vast kleuren.... hartverzakking krijgen omdat je geen witte fondant meer kunt vinden zaterdags om 17u.... :rolleyes:
Na nog eens en nog eens en nog eens kijken, blijkt er toch wel nog een emmer te zijn =)
Het is allemaal weer goed gekomen dus :Y

Moeder kwam 'm net halen, ze keek onthutst/verbijsterd toen ze de taart zag...
Ik al denken dat ik toch het verkeerde plaatje had gekozen :think: dit moest het toch zijn? :think:  :think:
Maar: Wat prachtig, geweldig, super, ohhh, als Jet dit ziet!!!! enzenz =)

https://lh6.googleusercontent.com/-woaSKwfqvWM/Uwsmc9HTzPI/AAAAAAAAabk/0nUNepoXVKo/s800/140224%2520Jet%2520%2528Kopie%2529.jpg
Gevuld met aardbeienmousse met lemon curd (bovenste laag) en rode vruchtensaus (onderste laag); afgesmeerd met witte chocganache en ingepakt in fondant. De puzzel is van paste gemaakt.

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

2

Re: Chloe's Closet

Ik snap dat verbijsterde gezicht  :y  Mooi hoor, en dat in zo'n tijdsbestek!

3 Laatst bewerkt door kitster (24-02-2014 14:03)

2x is  :o wat overdreven

4

Wat mooi gemaakt! Ziet er heel mooi uit!

Groetjes van Marjon

5

wauw, heel mooi...

6

mensen kinderen, wat een mooie strakke taart met een heerlijke vulling :)

knap hoe je dat allemaal even zo snel doet :thumb:

Hoe krijg je toch die strakke boven rand komt dat door dat je met ganache afsmeert?

7

dank voor de leuke reacties :)

Baklataart schreef:

Hoe krijg je toch die strakke boven rand komt dat door dat je met ganache afsmeert?

Volgens mij wel :Y Ik vind afsmeren met ganache tenminste veeel fijner en strakker en steviger werken dan met botercrème én ik vind het veul lekkerder  :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

Heel mooi! :thumb:  :thumb:

Groetjes K@rEn    ([url=http://www.facebook.com/dutchcakes)

En alweer een TOP-taart. Ik herken het gelijk als Chloe's closet. Jaa, zelfs met twee echte jongens komt dit voorbij, enkel en alleen omdat een of andere brandeweerman daarna op de buis komt. Hij is echt  :thumb: .

10

heel gaaf! sla hem op!

"Een goede taart, is zijn zonde altijd waard"       Bezoek mijn facebookpagina: Debby's Bakkerijtje