1

Onderwerp: ProGel Rainbow dust, helemaal glutenvrij?

Mijn zoon is volgende week jarig. Hij wil trakteren op cupcakes. Nou heeft hij 1 meisje in de klas met een gluten allergie. Ze zijn buitenlands maar ik heb het idee dat ze echt niets mag hebben op dat gebied. Ook geen klein spoortje. Ik ben van plan het recept van deze site te maken met banaan. Ga zo naar de reformwinkel want daar haalt zij ook de ingredienten. Ik zal haar alles laten zien wat ik ga gebruiken zodat ik zeker weet dat het kan. Nu heb ik 1 ingredient waar niet echt iets op staat. Denk ook niet dat zij dat kent. Ik ga namelijk kleuren met Progel van Rainbow. Op de site staat glutenvrij maar deze staat niet in het rijtje bij de glutenvrije kleurstoffen. Ik moet dus zeker zijn of dit kan. Wie weet dit, of gebruikt deze zonder problemen??? Wil namelijk groen gras maken en ga witte ganache kleuren.
Alvast bedankt

2

Re: ProGel Rainbow dust, helemaal glutenvrij?

Ik heb het gebruikt zonder problemen voor de dochter van een vriendin. De moeder heeft zelf de tubes bekeken en volgens haar is het geen probleem. Meisje heeft ook geen last gehad. Wilton kleurstoffen konden ook.

3 Laatst bewerkt door Maik (21-02-2014 10:49)

Re: ProGel Rainbow dust, helemaal glutenvrij?

Super bedankt voor het antwoord! Kan zij ook eens meedoen met een traktatie ipv rozijnen.
:)