1

Onderwerp: Oops I did it again....

ik heb weer met ouwel gespeeld. Wat is dat leuk spul zeg!

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1/1186679_231778673612976_1685690612_n.jpg

2

Re: Oops I did it again....

Super gedaan en weer rete strak  :Y  :Y

Ik denk en kijk in "taart"

3

Prachtig!!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

4

Mooi patroon!!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5 Laatst bewerkt door mirretje (20-02-2014 19:36)

Heb je daar een punch voor, of gebruik je daar een stans machine voor???Vind het erg moo!!

6

Wat een plaatje weer! En zoals gewoonlijk super strak :y

Geweldig!

8

mirretje schreef:

Heb je daar een punch voor, of gebruik je daar een stans machine voor???Vind het erg moo!!

Je kan daar papier ponsen voor gebruiken, die je bij een hobbywinkel kan kopen.

9

Ooooh, jij voert gewoon alle ideeën uit die in mijn hoofd zitten...!
Hi, hi. Bij mij komen ze toch niet tot uitvoering, dus zo kan ik een beetje afkijken...  :D
Ook zou ik het nooit zo strak krijgen, dus ik blijf maar gewoon kwijlen bij jouw taarten!

Ik zag dat je naar Eindhoven komt voor een workshop, bij mij om de hoek. Zou alleen de workshop al willen volgen om je een keer te ontmoeten, maar de prijs is voor mij helaas te hoog. Misschien ooit nog...

Echt weer een beauty Tamara! You go girl!

10

Te gekke taart weer Tamara. Onvoorstelbaar dat daar taart in zit, het lijken wel dikke kaarsen, zoooo strak!!

11

Een pláátje weer, Tamara!

"Ik weet het zeker...........denk ik!"

12

Prachtig! Weeral... Kom je toevallig eens naar België om workshops te geven?? :-D

13

Hemeltje, wat een prachtige taart! Mijn dochter zou de kleuren ook helemaal GEWELDIG vinden.  :D

14

Superrrr mooi en natuuuuurlijk strak.

15

Seefje schreef:

Ooooh, jij voert gewoon alle ideeën uit die in mijn hoofd zitten...!
Hi, hi. Bij mij komen ze toch niet tot uitvoering, dus zo kan ik een beetje afkijken...  :D
Ook zou ik het nooit zo strak krijgen, dus ik blijf maar gewoon kwijlen bij jouw taarten!

Ik zag dat je naar Eindhoven komt voor een workshop, bij mij om de hoek. Zou alleen de workshop al willen volgen om je een keer te ontmoeten, maar de prijs is voor mij helaas te hoog. Misschien ooit nog...

Echt weer een beauty Tamara! You go girl!

Ik ben bezig met privé workshops bij mij thuis, is dat misschien wat? PM me dan ;)

16

Jelly schreef:

Te gekke taart weer Tamara. Onvoorstelbaar dat daar taart in zit, het lijken wel dikke kaarsen, zoooo strak!!

I love (pure!) ganache =D

17

Lien schreef:

Prachtig! Weeral... Kom je toevallig eens naar België om workshops te geven?? :-D

Ik geef samen met Riany deze workshop: http://forum.deleukstetaarten.nl/viewto … id=235258, eventueel ook in België.

18

Deze is ook weer adem benemend :thumb:

19

Tamataartje schreef:
Lien schreef:

Ik geef samen met Riany deze workshop: http://forum.deleukstetaarten.nl/viewto … id=235258, eventueel ook in België.

Oh dat zou super zijn. Ik ben alleen nog geen ervaren taart-decorateur  :o
Als dat geen probleem is voor jullie: heel graag!! (dan oefen ik in tussentijd wat!)
Ik wil gerust naar Nederland ook komen (gewoon geen zin in 200km enkel  :s )

Ik hou het in de gaten  ;)

20

Wauw.... Strak en mooi!

21

Heel gaaf.
Heb gisteren ook de online cursus van craftsy gekeken,..geweldig spul dat ouwel. Het werkt makkelijk, schoon en de bloemen worden zo mooi licht en doorzichtig. Ga er vast ook nog veel mee experimenteren.
Jouw versies zijn in ieder geval SUPER!!!

Heb jij het geponste patroon met eetbaar zilver belegd?

Zoete groetjes, Marjolein

22

Ja, het is echt een aanrader die cursus!

Ik heb het zilver geschilderd met lemonextract en zilver dust en toen het droog was nog een keer gedust met de zilverdust. Je krijgt dan een hele mooie zilver.

23

Heb je dan niet een 'dik' papje moeten maken van de dust met de lemon om te voorkomen dat de ouwel 'smelt' of valt dat wel mee? Neem het mee in mijn experimenten..

24 Laatst bewerkt door Tamataartje (21-02-2014 19:19)

Dat lemonextract is 86% alcohol en verdampt heel erg snel ;)

25

thanks,…ik gebruik altijd wodka..zal eens uitproberen of dat op ouwel ook werkt ( ben bang dat dat te 'nat' zal zijn)