1

Onderwerp: puzzelen Spoed!!

Ik wou eerst een barbie taart gaan maken,maar heb het toch maar afgezien, en wil nu gewoon een ronde taart gaan maken, met een prinses erop gaan puzzelen, kan iemand mij tips geven daarover...
bv ook hoe ik die puzzel stukje weer moet plakken op de marsepein weer, ik ga ook van die kant en klaar bloemetjetjes kopen hoe moet ik die op de taart plakken..

En aangezien ik nog de Marsepein enz moet bestellen op de webshop, moet ik het vandaag of morgen weten, want mijn kleine viert zaterdag haar verjaardag!!

Re: puzzelen Spoed!!

Als je kijkt op www.felicitaartjes.nl vind je een duidelijke how to van het puzzelen van een plaatje. Bloemetjes van marsepein kun je gewoon met een beetje water of tyloselijm vastplakken. Bloemetjes van suikerwerk zou ik met wat icing vastmaken. Als je toch nog moet bestellen is het misschien voordeliger om een setje uitstekers aan te schaffen i.p.v. kant en klaar bloemetjes. Dan kun je je bloemetjes zelf maken en heb je voor latere taarten altijd uitstekertjes.
Succes ermee!
Groetjes, Monique

3

Re: puzzelen Spoed!!

Hoi,
weet je hoe ik de barbietaart heb gemaakt ( was nog niet op de hoogte van enige techniek) Ik heb een tulband gebakken daarna een barbie erin met alleen een bovenstukje aan en de rest in een plastic zakje en het gat afgedicht met stukjes cake zodat ze recht bleef staan. De cake afgesmeerd met een dikke laag slagroom en de kinderen het zelf laten versieren met allerlei kant en klare suikerversiering....
ze vonden het prachtig :)

Als ieder mens een ander mens gelukkig zou maken, was de gehele wereld gelukkig
groetjes saskia