1

Onderwerp: domme vraag?

Ik heb van de week voor het eerst iets gedust, maar bij het aanbrengen "sprong" het poeder meerdere kanten op. Het kwam zegmaar niet alleen op de plek waarop ik mijn kwastje (zachtjes)plaatste. Ik snap nu niet zo goed hoe sommige boetseersels zo mooi en strak gedust kunnen zijn. En het blijft er een beetje poederig en droog uitzien ipv alsof het ingekleurd is zegmaar. Klink ik nu heeel dom of komt het iemand wel bekend voor? ;)

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

2

Re: domme vraag?

een beetje poeder op keukenpapier scheppen, daar met je kwast ingaan, zachtjes het teveel afvegen op een schoon plekje keukenpapier en dan pas op je fondant/marsepein.... dan zou je geen losse korreltjes meer mogen hebben :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Oke!! En dan krijg je het waarschijnlijk ook egaler omdat er dan niet "stukjes" poeder zyn, want dat geeft van die vlekken/kleurverschil.. bedankt ik ga t proberen  :y

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

precies :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl