1

Onderwerp: Dag lieve mensen!

Hallo iedereen,

Ik ben Lotte, 22 jaar en zeer geïnteresseerd geraakt in taarten/cupcakes/koekjes e.d. te maken door mijn hond. Haha!
Dat zal ik even verder uitleggen.
Ik ben nogal gek op en met honden. Ik werk in een dierenpension en ben ook hondenmasseuse.
Toen ik van iemand een receptje kreeg om zelf hondenkoekjes te maken vond ik dat wel leuk om uit te proberen. Dat ging erg leuk en mijn hond was er gek op.
Wanneer je daarmee zo bezig bent krijg je daar zelf ook trek van en begon ik met koekjes voor mezelf en mijn familie te bakken. Dat viel goed in de smaak zowel tijdens het bakken als het opeten.
Toen ik me eerste taart bakte begon de gekte al helemaal...
Elke week staan er bij mijn weer nieuwe zelf gebakken koeken / taarten / cupcakes etc. op tafel bij de koffie.
Elke keer wil ik mezelf weer uitdagen met nieuwe recepten e.d. en kwam ik op dit forum gisteren terecht. Geweldige mooie taarten e.d. staat erop en ook leuke recepten om allemaal uit te proberen.
Ik ben nog echt een beginnende bakker als ik jullie mooie termen so lees, zoals MBC? ik googlen =) Oooh dat bedoelen ze. Ga ik morgen zelf proberen te maken hahaaa!
Voel me nu al thuis hier ;) en hoop hier nog veel inspiratie op te kunnen doen om zo ook nog vaak (met me hond die zorgt dat wat ik knoei opgelikt wordt ;) ) in de keuken kan staan. =)

2

Re: Dag lieve mensen!

Hoi Lotte,

Leuk dat je op die manier in aanraking bent gekomen met het bakvirus ;-) welkom hier en geniet van de vele ideeën en tips.

Michael

Swiet Driems...waar zoete dromen uitkomen! https://www.facebook.com/swietdriems

3

Re: Dag lieve mensen!

Je gaat vast veel leuke dingen maken  :D

Heel veel plezier en bak ze!!