1

Onderwerp: Geen inspiratie...

Ik ben gevraagd om een stapeltaartje te maken voor een man van 59 jaar die op prepensioen gaat.
Hij is zeer handig in huizen metsen en alles wat daar bij komt kijken en heeft jaren gesleuteld aan vrachtwagens bij 2verschillende transportbedrijven.
Wat kan ik hiermee? Iemand suggesties??

2

Re: Geen inspiratie...

Ik denk gelijk aan buurman en buurman met een gemetseld muurtje? Moet hij wel buurman en buurman kennen natuurlijk. Misschien wat kinderachtig thema maar mijn vader moet er altijd vreselijk om lachen.

Succes!

3

Of hij die kent weet ik niet,ik kende het niet :o  maar na wat opzoekwerk levert het me wel wat ideetjes op! Dank je wel voor de tip!
Misschien de onderste taart bekleden met een gemetseld muurtje en wat gereedschap en op de bovenste  de voorste cabine van een vrachtwagen met wat gereedschap?

4

en misschien ook van die grote autobanden erop maken?

5

renata2 schreef:

en misschien ook van die grote autobanden erop maken?

Ja zou ook kunnen. Dank je om mee te denken!

6

Je idee krijgt al vorm! Ben benieuwd naar je taart!! :y

7

Vera12345 schreef:

Je idee krijgt al vorm! Ben benieuwd naar je taart!! :y

:Y taart is voor 24 februari

8

Maar is dat muurtje te doen zonder een matje? :think:

9

Ik ben er nog niet helemaal uit.  :think: Ik stelde mijn idee voor aan mijn man en hij vindt het nogal kinderachtig voor een man van 59jaar.  :s (Moet blijkbaar dienen voor verjaardag,prepensioen was gewoon een van de gegevens)
:think:  :s

10

Misschien kan je een vrachtwagen geladen met bakstenen maken? End an misschien zo'n slinger erachter met verjaardag of prepensioen op (zoals een slinger voor "just married" of zo) Ik brainstorm maar effe mee. Ik ben alvast reuzebenieuwd naar wat het uiteindelijk geworden is. Succes!

11

Cake&Bake schreef:

Misschien kan je een vrachtwagen geladen met bakstenen maken? End an misschien zo'n slinger erachter met verjaardag of prepensioen op (zoals een slinger voor "just married" of zo) Ik brainstorm maar effe mee. Ik ben alvast reuzebenieuwd naar wat het uiteindelijk geworden is. Succes!

Zou mooi zijn maar ze wil een stapeltaartje met een figuurtje  :think:

12

Ik heb het resultaat gepost bij de stapeltaarten!