Onderwerp: Een nieuwe parade!
Een taart voor de D1 van HandbalVenlo, mijn man moest trakteren ter ere van zijn verjaardag.
Eenvoudige taart met het logo van de vereniging. Er moesten vraagtekens komen op de zijkant omdat manlief de dames blijkbaar regelmatig vermoeit met allerlei raadsels...
Een taart voor een mannelijke collega.
Lastig vind ik, een taart maken voor een man die niet echt een heel duidelijke hobby of iets dergelijks heeft.. Ter ere van zijn verjaardag, dus dan maar een feestelijke strik in wat mannelijkere kleuren 
Gevuld met zelfgemaakte aardbeienmousse...

Onder luid protest van mijn broertje heb ik al verschillende Ajax-taarten gemaakt. Als Feyenoord fan was hij hier fel op tegen
Daarom kon een Feyenoord taartje natuurlijk niet uitblijven op zijn verjaardag 
Gevuld met bonbonbloc vulling

Een 'snelle' genderrevealcake voor kennissen. Moest snel klaar zijn want ze konden het niet langer voor zich houden
De taart snel gevuld met blauwe muisjes (want een jongetje) en de taart in gereedheid gebracht. Gevuld en afgesmeerd met Creamcheesefrosting.
Een paar dagen voor de kerstmarkt op school vroegen mijn leerlingen van VWO3 of ik iets wilde bakken voor de kerstmarkt. Tussen de bedrijven door even dit taartje gemaakt.
De leerlingen waren allemaal zeer onder de indruk en vonden m heerlijk!
Gevuld met chocoladecreme en aardbeienjam. De opbrengst ging naar het goede doel van serious request.
Taart voor de collega's van een vriendinnetje van mij, ter ere van de nieuwe website die online gegaan was.
chocoladebiscuit gevuld met bastognecreme en caramel.
Taart ter ere van een 50e verjaardag en het 12,5 jarig bestaan van het bedrijf. Ik heb het bakwerk, vullen en bekleding gedaan. Daarna hebben de dochters van de jarige de taart gedecoreerd met hulp en aanwijzingen van mij.
Gevuld met bastognecreme en caramel
Taart ter ere van de 60e verjaardag van de vader van een vriend van mij.
Een fanatiek motorrijder en de eigenaar van een BMW, vandaar het thema van de taart...
Gevuld met chocoladecreme en caramel
Tot slot twee taarten waar ik toch wel erg trots op ben.
Vind ze zelf wellicht mijn twee 'beste' taarten tot dusver...
Een taartje met pompons voor de verjaardagen van een koppel.
Eenvoudig, doch stijlvol vind ik zelf..
Gevuld met bastognecreme en caramel
Een koekiemonster-taart voor Pepijn, die 1 jaar werd.