1

Onderwerp: Rood....en zwart wit

Het idee is niet van mij zelf, de kleurencombinatie wel. Gek genoeg lijkt het op de foto alsof de fondant doorschijnt ( foto is echt paar minuten na bekleden gemaakt) , maar hiervan was in het echie niets te zien....vreemd...

de taart is gevuld met bosvruchtjes en banketbakkersroom

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1796446_397089460428565_1745389210_n.jpg

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Rood....en zwart wit

Mooi hoor!!

Enne... ik zie ook vaak op de foto dingen die er in het echt niet zijn!! Komt (bij mij) soms door de spiegeling van de bekleding van de onderplaat!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

erg mooie taart :y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

4

Super mooi en mooie roosjes vind de kleuren combi ook heel mooi :)

5

Mooi, stijlvol en lekker strak!

6

Chique taart! Kleurstelling is erg tof

7

Sonj@ schreef:

Mooi hoor!!

Enne... ik zie ook vaak op de foto dingen die er in het echt niet zijn!! Komt (bij mij) soms door de spiegeling van de bekleding van de onderplaat!

nu je het zegt...ik heb ook foto's gemaakt van de taart met stoffen ondergrond en daarop zie je dit niet...pfffff....toch goed voor mijn zelfvertrouwen haha

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

8

Komt (bij mij) soms door de spiegeling van de bekleding van de onderplaat!

En dat was precies wat ik wilde zeggen. De folie geeft soms een schittering op de taart waar je 'm niet wilt hebben.

Mooi taartje!

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym