1 Laatst bewerkt door vanessa1982 (02-02-2014 15:00)

Onderwerp: Western taart & bruidsproeverijtje

Deze week toch nog weer aan de slag gegaan met een paar dingetjes. Ik kan het gewoon niet laten ondanks die uk in mijn buik ;) Het blijft toch ook zo leuk om te doen. Een Western taart voor één van de 4 kids van een vaste klant. De laarzen en hoed zijn echt miniatuur, ong. 4 cm. Hartstikke leuk om dat kleine spul te maken :) Ze kwam hem vanmorgen zelf ophalen met haar vader en ze had een glimlach van oor tot oor en riep alleen maar meteen COOL. Duidelijk genoeg voor mij :D
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-BCQN3A68.jpg

En een bruidsproeverij gehad afgelopen week. Marsepein en ik zijn alleen nog steeds niet echt vriendjes, maar ik heb nog tot juni om dat te worden :)
http://www.mijnalbum.nl/Foto550-WAOA3ZCJ.jpg

Bedankt voor het kijken!! Reageren mag altijd ;)

2

Re: Western taart & bruidsproeverijtje

Wat een leuke taarten! Mag ik vragen met wat je de proeverij hebt gevuld? Ik heb woensdag een proeverij alleen hebben ze me de vrije hand gegeven zolang het maar geen kokos of bitterkoekjes is..

3 Laatst bewerkt door vanessa1982 (02-02-2014 17:15)

Dank je!

Ik had deze gevuld met de wensen van het paar, allemaal chocoladebiscuit (mix met gesmolten chocolade) gevuld met:
- Aardbeienvlaaifruit, vanillecreme en stukjes chocolade
- Kersenvlaaifruit met chocoladecreme (gesmolten chocolade door bc)
- Kersenvlaaifruit met chocoladeganache.

Houdt rekening met de periode wanneer ze trouwen. In de zomer is bv een fruitvulling geschikter. Dit bruidspaar vond bv. ook de combinatie van pure ganache en vlaaifruit te zwaar voor de zomer (bruidegom is pure fan, vandaar die keuze van chocobiscuit en vullingen :) ). Heeft jouw bruidspaar zelf geen favoriete smaak, waar je eventueel verder op kunt denken?

4

Enorm leuk die country-taart!  :y  :y  :y (En je proeverijtaartjes natuurlijk ook.)

5

Die country-taart is stoer!!  en de rest ziet er gezellig uit..

6

Wauw...vind je westerntaart erg leuk!

7

Wat een super taart echt zoveel leuke details :D

En de proeverij taartjes zien er zo lief uit  :thumb:  :thumb:

8

Dank jullie!!! Ben zelf ook toch wel happy met de western-taart. Klinkt misschien wel bekend; dat als je steeds bezig bent het op het einde niet is zoals je wilt, maar als je de volgende dag in de koelkast / op foto kijkt je toch tevreden bent :)

stoere taart de western!

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem

10

Stoer hoor !

11

Die western, errug stoer en leuk :thumb:

vanessa1982 schreef:

dat als je steeds bezig bent het op het einde niet is zoals je wilt, maar als je de volgende dag in de koelkast / op foto kijkt je toch tevreden bent :)

Dat komt me heeel bekend voor :y  Zo :s  maar goed, beter zo, dan andersom ;-)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

12

vanessa1982 schreef:

Dank je!

Ik had deze gevuld met de wensen van het paar, allemaal chocoladebiscuit (mix met gesmolten chocolade) gevuld met:
- Aardbeienvlaaifruit, vanillecreme en stukjes chocolade
- Kersenvlaaifruit met chocoladecreme (gesmolten chocolade door bc)
- Kersenvlaaifruit met chocoladeganache.

Houdt rekening met de periode wanneer ze trouwen. In de zomer is bv een fruitvulling geschikter. Dit bruidspaar vond bv. ook de combinatie van pure ganache en vlaaifruit te zwaar voor de zomer (bruidegom is pure fan, vandaar die keuze van chocobiscuit en vullingen :) ). Heeft jouw bruidspaar zelf geen favoriete smaak, waar je eventueel verder op kunt denken?

Dank voor je adviezen!!

Ik heb in gedachten om mango creme te gebruiken, bosvruchten creme, champagne creme en chocolade mint creme. Apart in bakjes en een paar kleine taartjes natuurlijk!