1

Onderwerp: Aristocats voor Sophie!

Voor de dochter van hele goede vrienden gemaakt, een Aristocats meidentaart, ze was er zo blij mee, liep helemaal te stralen! Helaas is de belichting van de foto niet optimaal....

Gevuld met aardbeitjes en witte chocoladecrème
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/t1/1656106_396101340527377_1416451713_n.jpg

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Aristocats voor Sophie!

Héérlijk dat ze er zo blij mee was! Wat had je nou bovenop zitten? Ik zie het niet.

3 Laatst bewerkt door lady-vall (02-02-2014 09:33)

Vind m leuk vooral al die details, maakt de taart net even anders dan de meeste andere taarten. Mooi!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Bovenop zit een printjes van Marie van de aristocats, wat ik met fondant 2D heb gemaakt

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

5

Heel leuk gedaan ik vind je randje echt super!!

6

Wat een leuke taart :)

7

Dat randje is simpel eigenlijk, maar geeft wel een leuk effect op deze taart

8

Super leuk en mooi strak. En zoals al genoemd, dat randje maakt ´m echt bijzonder!

Droom niet over het leven, leef je droom!
Petra

9

Erg mooi en strak! Leuke decoraties en kleuren

10

Dank jullie wel allemaal

11

Mooie taart en heel leuk gedaan :-))

Taart zonder naam is gevestigd in Amsterdam Noord. Facebook https://www.facebook.com/taartzondernaam

leuk!

Life Is Not Measured By The Breath We Take But By The Moments That Take Our Breath Away!!
voor de leukste workshops en cursussen in Haarlem www.deleukstetaartenshop.nl/haarlem