1 Laatst bewerkt door cakebym (01-02-2014 21:50)

Onderwerp: Grrrr...

Een dino-taart moest het worden, aldus Eline. Maar Eline is geen meisje-meisje  :nooo: , dus hij moest stoer! En eng! En geen roze!!!
Stiekem een paar roze meisjesglitters erin verwerkt  :shh: Maar wel op rode fondant, dus ze ogen meer rood dan roze.

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1/p480x480/1797318_510563642393548_1756063575_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/p480x480/1014129_510563662393546_818908359_n.jpg

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

2

Re: Grrrr...

Wauw, wat ontzettend gaaf!!! Echt fantastisch!

Het is toch altijd tijd voor taart???

3

Oh wat gaaf, die dino lijkt echt zo uit de struiken te komen, mét enorme trek! :thumb:

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

4

:thumb:  :thumb: Eline is vast heul blij met deze taart :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

5

Wat een superleuke dino!

Tieneke

Persoonlijk vind ik de onderste taart wat saai, maar de dino vind ik geweldig!
Hij kijkt ook echt eng, mooi gedaan!

Gr. Lies(beth)
Omdat er iedere dag wel iets te vieren valt is er dus altijd een reden voor TAART! www.zininTAART.com

7

Ik vind de onderste taart helenaal niet saai, het gaat om t geheel en nu trekt de aandacht naar de dino. Bovendien is de bovenste taart al erg druk door al die blaadjes dus ik vind m super, echt hoe mààk je zon dino?!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

8

Die is leuk! Eline mag content zijn met zo' n taart :)

Let's have Fun with Cakes! www.funwithcakes.be
Exclusief verdeler van de Annelies Van Tessel producten.

9

Wat is hij ontzettend mooi en die dino is levensecht  :)

Dit meisje zal er super blij mee zijn!!

10

Hij is super gaaf!! Ik moest gelijk aan Jurassic Park denken, die scene dat de raptors uit de struiken komen.. :)

11

Hij is fantastisch! Zo´n taart zou ik nog wel willen krijgen :)

Droom niet over het leven, leef je droom!
Petra

12

Wauw, dank jullie wel allemaal  :O  :O . Zo'n positieve reacties had ik niet verwacht... Was zelf wel aardig tevreden, maar toch.

Ik heb de onderste taart bewust heel rustig gehouden, omdat de bovenste al zo druk was. Alles wat ik daar nog aan deed was in mijn ogen te veel.
Eline was er erg blij mee in elk geval.

Tja, en hoe maak je zo'n dino... Een heleboel plaatjes, foto's etc bekijken, een keer of 10 opnieuw beginnen en veel mopperen   :lol:  :lol:
Begin boetseren steeds leuker te vinden, omdat het steeds beter lukt.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

13

Wow...je dino is erg gaaf!