1

Onderwerp: Maya en Willy

Het is echt al een hele tijd geleden dat ik op t forum een taart gepost heb. Meer omdat zoveel taarten er al gedeeld worden, mijn taarten te gewoontjes enzenz zijn.

Maaaaar....deze vond ik dus wel erg leuk weer ...met een thema wat ik nog niet zo vaak heb gezien

http://i61.tinypic.com/2mg1mia.jpg

2

Re: Maya en Willy

Geweldig wat vrolijk!! Heel erg leuk. Hoe heb je ze gevuld?
Ik wil meer taarten van je zien :)! Al is het een bumba of zo, maakt niet uit en elke taart is toch net weer een beetje anders. Voortaan gewoon lekker al je creaties showen das hartstikke leuk en leerzaam voor iedereen hier  :thumb:

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

Dankjewel...

de taarten zijn simpel gevuld met banketbakkersroom, en jam.

4

zag hem op je fb al voorbij komen.
echt een schatje

5

=D  =D  =D ...ikke denken...wie is meetje???? :p  :p  :p  Maar nu weet ik t dus....thanks

6

Wat een leuke en ontzettend vrolijke taart  :y

7

Vrolijk, lief, herkenbaar idee over posten en vooral erg mooi!!

8

Wat een vrolijke mooie taart  :)

Ik wil ook wel meer taarten zien van jou hoor. Ik ben ondertussen eens op jouw website gaan piepen en als dat "gewoontjes" taarten zijn, dan ga ik toch maar in een hoekje kruipen denk ik  :D Ik vind jouw taarten alles behalve gewoontjes hoor, ze zijn super.

Baking makes me smile to see you smile
Blog: Whippy's fun baking

9

IK BEN FAN !!

wat een ontzettend leuke taart, ze kunnen er zomaar afvliegen voor een avontuur !!    :thumb:

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

10

Prachtig!

Groetjes van Marjon

11

Whippy schreef:

Ik wil ook wel meer taarten zien van jou hoor. Ik ben ondertussen eens op jouw website gaan piepen en als dat "gewoontjes" taarten zijn, dan ga ik toch maar in een hoekje kruipen denk ik  :D Ik vind jouw taarten alles behalve gewoontjes hoor, ze zijn super.

thanks voor t compliment...ik bedoel eigenlijk...er worden hier zo ontzettend veel prachtige taarten gemaakt. En ieders heeft zijn eigen kwaliteiten..dat ik t idee heb...dat de zoveelste roze met witte stipjes of plop Mickey of weet ik veel wat taart van mij niet echt veel toevoegd. dat terwijl ik nog steeds vind  dat anderen er steeds iets nieuws van weten te maken.

En het is niet te doen op iedere taart dan nog eens te reageren, vandaar dat ik zelf ook niet iedere taart meer deel =D

12

bedankt voor alle leuke reacties.... :thumb:

13

incense schreef:
Whippy schreef:

thanks voor t compliment...ik bedoel eigenlijk...er worden hier zo ontzettend veel prachtige taarten gemaakt. En ieders heeft zijn eigen kwaliteiten..dat ik t idee heb...dat de zoveelste roze met witte stipjes of plop Mickey of weet ik veel wat taart van mij niet echt veel toevoegd. dat terwijl ik nog steeds vind  dat anderen er steeds iets nieuws van weten te maken.

En het is niet te doen op iedere taart dan nog eens te reageren, vandaar dat ik zelf ook niet iedere taart meer deel =D

Ik ken dat gevoel hoor. Ik ben nog maar nieuw op het forum en ik vroeg me af of het wel een goed idee is om mijn taarten te posten want hier worden nogal wat kunstwerken gepost. Maar we zijn allemaal trots op de taarten die we gemaakt hebben, dus waarom de foto's niet posten hé ;)

Baking makes me smile to see you smile
Blog: Whippy's fun baking

14

Wat een ontzettend leuke taart zo gezellig en vrolijk :)

En je hebt hele leuke taarten en cupcakes op je site staan:D

15

Je mag echt meer laten zien hoor, deze is superleuk!

16

wat ontzettend leuk eigenlijk weer dat de complimentjes blijven komen. Ik ga toch maar weer vaker posten...dit is goed voor mn ego :D  =D  =D  =D  =D  =D  =D  :o  :o  :o  :o  :o