Onderwerp: Frambozen-Yoghurt Koekjes
Ik had nog aardig wat frambozen in de diepvries liggen en besloot om er iets mee te doen. Ik maakte er deze frambozen-yoghurt koekjes mee. Ze waren echt heel lekker!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Frambozen-Yoghurt Koekjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik had nog aardig wat frambozen in de diepvries liggen en besloot om er iets mee te doen. Ik maakte er deze frambozen-yoghurt koekjes mee. Ze waren echt heel lekker!
Ziet er goed uit!!
Dankje
Oh ja hoor, lijken me weer yummie
ziet er heerlijk uit!
hmm ziet er lekker uit!
heb je een recept?
Dat ziet er wel heel lekker uit
Bedankt allemaal! Ja Marlotte het recept staat op mijn blog www.sweethappinez.blogspot.com
Heb ze gemaakt en ze zijn echt heerlijk. Kids bleven er van smullen! Ga ik zeker vaker maken!!!
Zou het ook met bosvruchten kunnen??
Heb ze gemaakt en ze zijn echt heerlijk. Kids bleven er van smullen! Ga ik zeker vaker maken!!!
Zou het ook met bosvruchten kunnen??
Leuk dat je ze gemaakt hebt en dat jij en de kinderen ze lekker vonden Ik kan er zelf ook nooit afblijven als ik ze gemaakt heb haha.
Ik heb de koekjes nog nooit met bosvruchten gemaakt, maar je kunt de koekjes ook goed met andere vruchten maken dus ik denk dat het met bosvruchten ook een lekkere combinatie geeft!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Frambozen-Yoghurt Koekjes