1

Onderwerp: Sofie gaat schaatsen

Gisteren weer eens een kruimeldiefje gemaakt (mijn eerste echte, eerder wel twee eigen poppetjes gemaakt aan de hand van het boek).
Taartje heb ik simpel gehouden, ik had echt geen tijd meer over... het was voor eigen gebruik.
Gevuld met amandel crème en aardbei-yoghurt bavaroise.
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/t1/1620502_678667308852198_1882348928_n.jpghttps://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/t1/1508133_678667328852196_153092587_n.jpg

2

Re: Sofie gaat schaatsen

Wat een schatje. En de taart ziet er echt niet uit alsof je geen tijd had.  :)

3

ik vind hem geweldig leuk!!

4

Prachtig! Heel mooi.

Lekker doorbakken dan word ik steeds beter!

5

Ziet er  :thumb: uit. Wat een goed gevoel geeft het als je een "eigen" creatie maakt he!
(heb zelf ook eerst twee diefjes uit het boek gemaakt en de derde was ook een "eigen" creatie waar ik heel trots op ben)

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

6

Super echt heel lief :)

7

Wat een schat van een kruimeldiefje! Die streepjes op haar maillot zeg, bloemen op haar kleren en ruitjes op de pet, hoe krijg je het voor elkaar.

Tieneke

8

Prachtig zeg! Wat een mooie details allemaal. En wat een leuke gezichtsuitdrukking!

Groetjes van Marjon

9

Al die details! Ik snap dat de taart wat sneller moest  ;-) maar die is ook mooi hoor.

10

Erg mooi!! Mooie details!!!

11

ohhh echt heel leuk

12

Wat een leukje!
Heb het boek ook besteld.... Ben heel benieuwd!

Heb ermee in mijn handen gestaan op de beurs en toen zei mijn man dat ik het moest kopen, maar toen helaas niet gedaan.... Nu dus iets duurder uit, maarja, heb al zoveel leuke creaties voorbij zien komen. Wil eens kijken of ik het ook kan!

13

het kruimeldieven gaat je goed af  :y . en het is een hartstikke leuk taartje geworden!

14

Wat een leuke taart!

15

Wat een leuk en mooi kruimeldiefje! Ik geloof dat ik het boek ook maar eens moet gaan bestellen en een poging gaan wagen :)

Wauw!! Hier kan ik alleen nog maar van dromen!! Wat een mooi handwerk zit hierin! Die schaatsen, het poppetje.. Het is voor mij echt nog abacradabara!! :P