1

Onderwerp: advies rondom taartprint

ik heb een vraagje mbt een print. Ik heb nog weinig ervaring en wil graag 2 taarten maken. Ik heb een 30x30 taartvorm, vierkant. Ik wil hierop 1 print van prinsessen en 1 print met Mickey mouse. Nu lijkt een vierkante print me het mooiste, hoewel ik ook hartvorm mooi zou vinden. ik vind op het net eigenlijk alleen maar ronde.
hebben jullie enig idee welke webshop dit heeft?
Mijn andere vraag is de maat... Welke maat zou het mooiste zijn? het lijkt me mooi dat er een randje van de taart zichtbaar is. Wat is jullie ervaring?

bedankt voor de reacties alvast.

2

Re: advies rondom taartprint

google op wallpapers dan kan je zelf je figuur uitknippen

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

3

Wil je hem zelf puzzelen of laten printen op een icing sheet.

In beide gevallen, kan je zelf kiezen hoe je hem maakt. Ik doe het altijd net als marikaatje.
googlen tot je een mooie afbeelding vind en dan zelf uitknippen naar de afmeting die je nodig hebt.
Een programma als bv. photoshop kan handig zijn maar wellicht lukt het in paint ook wel om de afbeelding op de juiste grootte te printen.

Ik zou zelf niet heel de taart met de afbeelding doen; maar iig een randje taart overlaten.
Succes !!

4

Bij www.deleukstetaartenprints.nl kun je prints bestellen, je levert zelf de afbeelding aan.

Verder zijn er veel forumleden met een foodprinter: als je een oproepje wilt plaatsen kan dat in de rubriek V&A 2e kans.