1

Onderwerp: ideeen trouwtaart

hoi hoi,

ik heb van een collega een opdracht gekregen voor een trouwtaart. is een kado voor zijn zus die gaat trouwen. het enige wat hij graag wilt is dat het iets te maken heeft met harlingen. Verder dan een vuurtoren kom ik op dit moment niet echt dus kan wel wat ideeen gebruiken. Wie kan mij helpen aan inspiratie? =D

bakken met Chez-Ami
www.facebook.com/chezami.nl binnenkort online op www.chezami.nl

2

Re: ideeen trouwtaart

Ik heb net even gegoogled en zie een prachtige haven met geveltjes is het misschien een idee dit in silhouet vorm als rand op je taart te maken? Of in kleur als je dat leuker vind?

Misschien kan je iets met de monumenten in Harlingen? Ik zie een beeld staan o.a. 

Succes! Ben benieuwd naar het resultaat!

3

Iets met de kenmerkende dingen van Harlingen doen? Als ik aan Harlingen denk, denk ik aan de kleine gezellige staartjes met oude gebouwen, de veerboot/haven, de eilanden en de poffertjeskraam :P  haha. Misschien kan je collega je meer vertellen over wat zij precies met Harlingen hebben? Je kunt ook natuurlijk iets met het strand doen, dat het een soort beach taart of zo. Ligt natuurlijk geheel aan de associaties die het paar met de stad heeft. Succes, ben benieuwd :)

4

ook even gegoogled  =) , misschien kun je iets met de vlag van harlingen doen. bijv. ergens een vlag op de taart of de taart in die kleuren (hoewel, voor bruidstaart in blauw, geel en rood :think: ). iets met bootjes erop of een visnet? ik vind het strand ook een leuk thema maar weet niet of dat bij harlingen past... best wel lastig hoor. ik zou het inderdaad even terugkoppelen en vragen waar ze precies van houden enz. succes!