26

Re: Gender reaveal taart

Ja, die kleurencombinatie vond ik ook wel erg gaaf inderdaad. Het hele feest was in die twee kleuren. Er was zelfs een wedstrijd geloof ik, en ieder moest in de kleuren gekleed komen waarvan ze dachten dat het zou gaan worden. Ik heb helaas geen foto van het geheel, maar de aanstaande moeder had een hele sweet table gemaakt in in die kleurstelling. Erg leuk als je daar je taart tussen mag zetten =)

27

May schreef:

:thumb:  :thumb:  :thumb: Van alle kanten mooi.!!!
De plooien van de middelste, doe je gewoon zoals een echte kado papier? dus in sommige plekken vind je drie lagen fondant?

May, ik heb 2 even grote driehoeken uitgesneden, de randen omgevouwen voor een nette afwerking en deze op de zijkant geplakt, anders zou het inderdaad wel een hele hap fondant geworden zijn.

28

Siena schreef:
lady-vall schreef:

Geweldig..ik sta elke keer versteld. Zo mooi gedaan.. en wat wordt t, n meisje begrijp ik? En kokoscreme,hoe maak je dat? ( en bedoel je met chococreme ganache of iets anders?)

je kunt ook geraspte kokos door de (aangevette)slagroom doen,
ook heel erg lekkerrrr!

Lijkt mij ook lekker! Maar volgens mij moet je de kokos wel eerst even wellen in warm water voor je het erdoor doet?

Ik gebruik eigenlijk liever geen producten met room, omdat ik altijd vrij lang aan het decoreren ben moet het wel even buiten de koeling kunnen natuurlijk. Ik gebruik daarom altijd crèmes. Het is ook niet zo dat de taart de hele dag buiten de koeling staat natuurlijk, maar slagroom en banketbakkersroom kunnen maar weinig hebben.

29 Laatst bewerkt door Siena (24-01-2014 10:44)

Ik heb de kokos toen niet laten wellen, maar misschien is het wel een idee (in malibu :p )

ik begrijp je keuze hoor, ivm de deco tijd!
Zelf ben ik geen boterfan, en dus ook niet zo'n bc fan, vandaar.

Als ik met een slagroom of andere roomvulling werk, dan vul en bekleed ik de ene dag,
gaat de taart de hele nacht in de koeling, en decoreer ik de andere dag.
(desnoods in etappes, maar mijn ervaring is dat een beklede taart niet snel warm wordt van binnen,
zou het eigenlijk eens moeten testen met een voedselthermometer...)

Met de 'Olaf'taart bv, daar zat ook slagroom in, maar dat durf ik dan wel aangezien het
decoreren een kwestie was van:
'Olaf en kerstbomen erin prikken, letters plakken,
sneeuwvlokken erin, en klaar!'

Dat is niet te vergelijken met de kunstwerken die jij maakt!

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

30

wauw! echt prachtig

je mag altijd een kijkje nemen op mijn blog:
http://mamasstekkie.blogspot.com/

31

Gewoon geweldig!

32

Oh wow!!!
Man, wat maak jij prachtige dingen..

.. Want taart kan altijd!!

33

Dank jullie wel! =)

34

Wat een schatje!!!!!

Ik zag ze ook op CC en wist meteen dat het er 1tje van jouw hand was!

Net zoals ik bij Nicole th haar bumba-taart schreef, ook jouw taarten zijn een ware inspiratiebron voor mij