1

Onderwerp: Gender reaveal taart

Mijn eerste gender reveal taart. De kleuren waren turkoois voor een jongen en goud voor een meisje. Ik had deze taart al eerder gemaakt voor Cake Central Magazine, maar dat was een dummy taart. Deze is van biscuit en is gevuld met pure chocolade crème en kokos crème, die ik geel heb gekleurd voor een meisje. De taart was het middelpunt van een feestje dat de aanstaande ouders hadden georganiseerd om samen met de familie achter het geslacht van hun kindje te komen. Met teksten en foto's uit boeken van Beatrix Potter.

https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/1496813_228119643978879_494031170_n.jpg

2

Re: Gender reaveal taart

Wauw, wauw, wauw.....wat een ontzettend mooie en gave taart weer!! Ben toch altijd een beetje (veel) jaloers op jouw taarten. En dat bedoel ik in positieve zin hoor ;)

Mooi! Een kleurcombinatie die ik zelf niet zou verzinnen, maar het staat wel heel mooi bij elkaar!

4

Prachtige taart hoor :thumb:  Dat met die teksten is dat icing sheets? En kan je dat in de koelkast bewaren? Wordt dat niet vochtig?

5

Die teksten zijn gemaakt op frosty sheets. Die kunnen gewoon in de koelkast, alleen het wordt een beetje vochtig inderdaad. Dat is op zich geen ramp, alleen moet je er wel vanaf blijven dan ;)

6

Waaauuuuuw!! Dat kado! Echt onwijs mooi en jaloersmakend goed gelukt...

7

ohh wauw, fantastisch, geweldig, prachtig !!!! echt weer een super taart !!!

Hoe heb je deze gestapeld, dmv stokjes ? ben benieuwd ...

Wil je meer van mij zien, ga dan naar: www.beautifulcakes.nl of www.facebook.com/nicole.beautifulcakes

8

ohh wauw, fantastisch, geweldig, prachtig !!!! echt weer een super taart !!!

Hoe heb je deze gestapeld, dmv stokjes ? ben benieuwd ...

Wil je meer van mij zien, ga dan naar: www.beautifulcakes.nl of www.facebook.com/nicole.beautifulcakes

9

Heel gaaf! Ik wil ook echt eens jou uggs gaan proberen zien er zo gaaf uit!

10

Colle, er zitten inderdaad houten deuvels in de taarten. De onderste 6 en in de middelste 5.

11

Geweldig..ik sta elke keer versteld. Zo mooi gedaan.. en wat wordt t, n meisje begrijp ik? En kokoscreme,hoe maak je dat? ( en bedoel je met chococreme ganache of iets anders?)

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

12

Het wordt inderdaad een meisje.

De kokoscrème maak ik door de Funcakes smaakstof kokos (errug lekker!) in de juiste verhouding te mengen door de botercrème van Funcakes (verhouding staat op het potje smaakstof).
Chocolade crème maak ik door de helft van het totaalgewicht aan botercrème (ook van de Funcakes mix) aan chocolade erdoor te mengen.

13

prachtig!!

14

jij bent echt een taartenwonder wow

"Life is what happens to you, while you're busy making other cakes"

15

ik zag hem net op CakeCentral voorbij komen,
en herkende meteen de taart die je eerder gemaakt had!

Toch is deze ook weer heel anders, super gedaan!

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

16

Echt super-super-mooi! Pleun heeft gelijk; je bent een taarten-wondervrouw!

17

Ge-Wel-Dig!!!

18

In een woord PRACHTIG :thumb:

Een en al bewondering voor wat je toch elke keer weer voor moois maakt!

Wat zal iedereen hier van genoten hebben en de vulling lijkt me heerlijk!!

19

Dank jullie wel allemaal =D

20

wat een bijzondere taart, grote complimenten!

21

Zo mooi.....
Heel anders dan het standaard blauw en roze. Prachtige kleurencombi en zoals altijd retestrak uitgevoerd!

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

22

Geweldige kleurcombinatie!! en een prachtig uitgewerkte taart!

23

Wauw, wat schitterend! Prachtige kleuren, gaaf om juist die kleuren te mogen gebruiken voor een gender reveal taart!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

24

:thumb:  :thumb:  :thumb: Van alle kanten mooi.!!!
De plooien van de middelste, doe je gewoon zoals een echte kado papier? dus in sommige plekken vind je drie lagen fondant?

25

lady-vall schreef:

Geweldig..ik sta elke keer versteld. Zo mooi gedaan.. en wat wordt t, n meisje begrijp ik? En kokoscreme,hoe maak je dat? ( en bedoel je met chococreme ganache of iets anders?)

je kunt ook geraspte kokos door de (aangevette)slagroom doen,
ook heel erg lekkerrrr!

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!