1

Onderwerp: Maat brandweerwagentaart 25 pers.

Ik moet binnenkort een brandweerwagentaart maken voor ca 20-25 personen.
Welke maten zal ik aanhouden? Omdat een brandweerwagen relatief hoog is, denk ik dat ik er een taartkarton tussen stop, zodat je als het ware twee lagen taart hebt.
Maar hoe groot moet mijn biscuit dan zijn?

Of heeft iemand andere ideeën?

2

Re: Maat brandweerwagentaart 25 pers.

De vrachtwagen taart die ik heb gemaakt (zie how to in sjablonen) was voor ongeveer 20 personen. Hij was relatief hoog. Heb een heel biscuit van 25*25 (vierkant) opgebruikt hiervoor. Misschien heb je er iets aan?
Ben wel benieuwd naar het resultaat hoor!

3

Re: Maat brandweerwagentaart 25 pers.

Ik had hem gezien ja, wil hem alleen uit een stuk maken. Met brandweerman Sam  =)  Had je er nog een kartonnetje tussen omdat hij zo hoog was?

4

Re: Maat brandweerwagentaart 25 pers.

Nee geen kartonnetje wel dowels gebruikt voor de ondersteuning. Ik heb nu ook weer een opdracht voor 12 vrachtwagens aan 1 stuk, zelfde verhaal een beetje als de oplegger alleen maak je de cabine (zonder achterstuk) eraan vast. Komt vast wel goed hoor het is echt niet zo moeilijk! Je mag altijd een mailtje sturen als je nog vragen hebt!

5

Re: Maat brandweerwagentaart 25 pers.

een vierkante biscuit voor 25 personen doormidden snijden en stapelen :-)

De inhoud blijft hetzelfde ;-)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

Re: Maat brandweerwagentaart 25 pers.

Vera12345 schreef:

Nee geen kartonnetje wel dowels gebruikt voor de ondersteuning. Ik heb nu ook weer een opdracht voor 12 vrachtwagens aan 1 stuk, zelfde verhaal een beetje als de oplegger alleen maak je de cabine (zonder achterstuk) eraan vast. Komt vast wel goed hoor het is echt niet zo moeilijk! Je mag altijd een mailtje sturen als je nog vragen hebt!

Dat is lief van je! Ik zal hem t.z.t. posten! (Post eigenlijk nooit meer wat).

7

Re: Maat brandweerwagentaart 25 pers.

Carien schreef:

een vierkante biscuit voor 25 personen doormidden snijden en stapelen :-)

De inhoud blijft hetzelfde ;-)

Dank je!

8 Laatst bewerkt door fruitcake (18-02-2014 22:31)

Re: Maat brandweerwagentaart 25 pers.

het resultaat: http://forum.deleukstetaarten.nl/viewto … 2127552958