Onderwerp: Kan er een boeddha en een olifant op ?.......
Was haar vraag. Verder had ik de vrije hand. Dat horen we het liefst natuurlijk feedback is heel welkom.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kan er een boeddha en een olifant op ?.......
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Was haar vraag. Verder had ik de vrije hand. Dat horen we het liefst natuurlijk feedback is heel welkom.
Die is wel heeeel mooi....
prachtig!
Heb je de boomkruinen geschilderd?
Mooooi!!!
Waaahaaaw!!!
Ik wil niet weten hoe lang je hier aan gewerkt hebt ... eigenlijk wel een beetje
heel mooi!
zo'n paintbrush is toch wel gaaf....
Wow, mooi zeg! Vooral die bomen, errugg mooi! En mooie plaatjes van de olifanten ook.
Super mooi gemaakt echt heel mooi!!
prachtig!
Heb je de boomkruinen geschilderd?
Ja de kruinen zijn geschilderd ( de stammen niet:)
Waaahaaaw!!!
Ik wil niet weten hoe lang je hier aan gewerkt hebt ... eigenlijk wel een beetje
Dat valt eigenlijk reuze mee, et meeste werk zit m in de boeddha daar heb ik denk ik bijna een uur aan gewerkt. het airbrushen is eigenlijk zo gedaan. de olifanten zijn printjes en de bomen zijn geverft al met al denk ik dat ik met het decoreren op zich 1 uurtje bezig ben geweest ( had de boeddha natuurlijk al van te voren gemaakt
heel mooi!
zo'n paintbrush is toch wel gaaf....
Ja daar kun je heel eenvoudig een heel mooi effect mee creëren. Heb nu een single action airbrush maar wil graag een double action aan gaan schaffen
Wat een prachtige taart! Heb je de stencils zelf gemaakt?? Of begrijp ik nu verkeerd dat je die ook hebt gemaakt met de airbrush?
Wat een prachtige taart! Heb je de stencils zelf gemaakt?? Of begrijp ik nu verkeerd dat je die ook hebt gemaakt met de airbrush?
Nee heb ze niet met stencils gedaan. heb de bomen met een tamponeer kwast gedaan en de olifanten op frosty uitgeprint
Mooi! Dank voor het delen van je geheim
Wauw.....deze vind ik heel erg mooi!
Heel erg mooi!!
Mooi!
bestaat er een overtreffende trap van "echt heel mooi"?
Ja?
Nou, dan vind ik dàt van deze taart!
heb je m gevuld met cote d'or ?
heeeeel erg mooi
heb je m gevuld met cote d'or ?
heeeeel erg mooi
hahahaha nee zou wel toepasselijk geweest zijn
Hij is op verzoek gevuld met vanille ( vers van een stokje roombotercreme en aardbeienjam.
erg mooie taart zeg. De kleur van de taart is goed uitgezocht!!
wat een plaatje
wat een gave en uurtje voor die boeddha pfffff,dat zou echt niet redden,maar ben er helemaal flieft op
Heel erg mooi!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Kan er een boeddha en een olifant op ?.......