Onderwerp: hallo
Ik ben Myriam en woonachtig in Belgie ,ik bak sedert april vorig jaar cupcakjes en natuurlijk versieren,ik heb dit geleerd via pc en tijdschriften.
natuurlijk wil ik nog heel wat bijleren en daarom ben ik hier op dit forum beland.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ben Myriam en woonachtig in Belgie ,ik bak sedert april vorig jaar cupcakjes en natuurlijk versieren,ik heb dit geleerd via pc en tijdschriften.
natuurlijk wil ik nog heel wat bijleren en daarom ben ik hier op dit forum beland.
Welkom Myriam! Is er voor jou ook zo'n wereld opengegaan met ideeen? Er is zoveel te zien en te lezen op dit forum. Je kan er uren zitten, terwijl je alles om je heen vergeet. Wel is het forum zo enorm gegroeid dat het kan zijn dan je niet zoveel reacties krijgt op je berichtje. Dat komt omdat we zo enorm veel leden hebben dat we het allemaal niet meer bijhouden. Maar als je een vraag hebt die je via de zoekfunctie niet beantwoord kan krijgen, stel hem er je krijgt vast en zeker antwoord! Veel plezier en creativiteit!
veel succes en plezier hier
Bij mij is het vooral cupcakes dat ik maak en versier,de mikrobe is begonnen verleden jaar in april en ben op pc en in tijdschriften beginnen bladeren en zo begon het beter en beter te gaan ,maar ik moet nog veel bijleren hoor
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren