1 Laatst bewerkt door Golu (09-01-2014 20:52)

Onderwerp: Antique Beaded Gold/White Cake Stand

Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje op zoek naar dit product voor een bruiloft van een vriendin voor wie ik de bruidstaart ga maken (in juni). Tot nu toe alleen in 1 winkel in Amerika tegen gekomen voor 35 USD. Helaas kan ik het niet bestellen, want je moet voor minimaal 200 USD kopen wil je het naar Nederland laten verzenden.

http://media-cache-ak0.pinimg.com/736x/1f/cc/35/1fcc3578da9bfc3d482a2785a18123a7.jpg

Ik vroeg me af of iemand van jullie weet waar ik dit verder nog kan kopen of misschien is er iemand van jullie die dit toevallig verkoopt? :D Ik ben er helemaal weg van, ook van de witte variant, en hoop echt dat iemand mij verder kan helpen. Als je een soort gelijk stijl aan taart plateaus weet/hebt, ben ik daar ook wel benieuwd naar.

Alvast bedankt!

PS: Dit is de eerste keer dat ik iets post op dit forum, hopelijk gaat het goed met het plaatje!

2

Re: Antique Beaded Gold/White Cake Stand

Hij is idd mooi. Kun je zelf niet iets maken van een kaarsenstandaard, een dienblad en wat kralen?

3

mirannetje schreef:

Hij is idd mooi. Kun je zelf niet iets maken van een kaarsenstandaard, een dienblad en wat kralen?

Ik weet niet of dit de juiste manier is om te reageren op een bericht, maar gewoon maar eens proberen.. Bedankt voor je idee Mariannetje. Ik heb er wel aan gedacht, maar ik ben niet zo handig wat dit soort dingen betreft. Bovendien weet ik niet waar ik zo een mooi gouden randje kan halen en betaalbare kraaltjes kan kopen die er niet goedkoop uitzien :)

4

Enige waar ik m tegen kwam was amazon.com

i just LOVE it!

5

lovemybeeb schreef:

Enige waar ik m tegen kwam was amazon.com

Thanks voor je reactie. (Best weinig reacties.. laat weer zien hoe lastig het is om hieraan te komen)
Ik zag hem ook op amazon.com. Wordt vanuit dezelfde winkel (Lamps plus) in Amerika geshipt en niet geshipt naar Nederland helaas. Of kwam jij het van een andere leverancier tegen?

6

Ik weet natuurlijk niet wat jij "niet goedkoop" vind  ;) , maar als ik google op "mooie kralen", kom ik best wel sjieke tegen. maar denk ook eens aan sieraden/kettingen die je kunt gebruiken. Daar zijn genoeg niet al te dure winkels van. En bij bijv. een xenos kun je al hele leuke kaarsenstandaards en dienbladen vinden.

7

mirannetje schreef:

Ik weet natuurlijk niet wat jij "niet goedkoop" vind  ;) , maar als ik google op "mooie kralen", kom ik best wel sjieke tegen. maar denk ook eens aan sieraden/kettingen die je kunt gebruiken. Daar zijn genoeg niet al te dure winkels van. En bij bijv. een xenos kun je al hele leuke kaarsenstandaards en dienbladen vinden.

Bedankt voor je idee Marianne! Ik zat al een beetje te browsen naar ideetjes om zelf een taart schaal te maken, maar heel toevallig kwam ik een paar dagen geleden een nieuwe aanbieding op ebay tegen. Eindelijk een verkoper van exact dit product. Heb dit dus gelukkig nog kunnen bestellen :)

Maar volgens mij kan je nooit genoeg taart schalen hebben, dus alsnog zelf eentje maken, is helemaal geen slecht idee :)

8

ohh ik dacht dat die juist wel naar Nederland verzond?

i just LOVE it!

9

want ik wou die 3 in het wit bestellen als ik centjes heb :think:

i just LOVE it!

10

lovemybeeb schreef:

ohh ik dacht dat die juist wel naar Nederland verzond?

Wie bedoel je met "die"? Lamps plus, amazon of ebay?

11 Laatst bewerkt door suus002 (26-03-2014 18:11)

Beste Golu,

Was benieuwd of het nog gelukt is met de taartschaal.

Groetjes
Suus

12

Er is een bedrijf waar je spullen kunt bestellen die ze vervolgens naar Nederland verstuurt.

http://www.usa2you.nl/

ik heb er geen ervaring mee

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

13

Hoi Suus,

Sorry heb even niet meer naar mijn berichtjes gekeken. Jaaaa het is gelukt!! :) Ik heb via ebay besteld bij een man die exact dezelfde cake stand verkocht, maar tegen lagere verzendkosten. Was na een aantal weken netjes verpakt binnen. Degene bij wie ik het kocht verkoopt het niet meer, maar als je op ebay zoekt naar "Antique gold cake stand" zie je meerdere aanbieders. Bijv deze: <KNIP>

Ga je er ook een bestellen?

suus002 schreef:

Beste Golu,

Was benieuwd of het nog gelukt is met de taartschaal.

Groetjes
Suus

14

connie11 schreef:

Er is een bedrijf waar je spullen kunt bestellen die ze vervolgens naar Nederland verstuurt.

http://www.usa2you.nl/

ik heb er geen ervaring mee

Is niet meer nodig, maar toch bedankt voor de info!