Onderwerp: Onthoofd
Hahahaha ja zoals je leest ik heb dit popje eerst onthoofd en haar dan dit hoofdje gegeven dat wat kleiner is , hopelijk vinden jullie haar mooier
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hahahaha ja zoals je leest ik heb dit popje eerst onthoofd en haar dan dit hoofdje gegeven dat wat kleiner is , hopelijk vinden jullie haar mooier
Ik vind haar prachtig!!!
O, je hebt het gedaan... wat vreselijk... Nee hoor, zij is prachtig zo! En ook meer in verhouding, je had gelijk. Ze ziet er wat 'zachter' uit, wellicht door de kleur haar.
Tieneke
Oh dat je het hebt aangedurfd
Nou de onthoofding is goed gelukt en de terug plaatsing helemaal
Ik heb de vorige versie niet gezien, maar deze is mooi. Ik verwachtte overigens iets bloederigs...
Dank jullie wel dames, ben zelf ook wel tevreden
dan ben je behalve een goede boetseerster ook een enorm goede chirurg! niks meer van te zien dat er een nieuw hoofd op zit!
Mooi gedaan hoor! Zijn die oogjes ook zelf gemaakt? er zit zo'n mooie glans op..
dan ben je behalve een goede boetseerster ook een enorm goede chirurg! niks meer van te zien dat er een nieuw hoofd op zit!
Mooi gedaan hoor! Zijn die oogjes ook zelf gemaakt? er zit zo'n mooie glans op..
Ja hoor die oogjes maak ik ook zelf en die glans (wat eigenlijk geen glans is) komt door die witte puntjes dat geeft een twinkel effect
Zodan.... Zou wel willen dat ik zo goed was....
Prachtig zo! En inderdaad, ze heeft een wat zachtere uitstraling... Mooi zo!
Erg mooi geworden. En inderdaad beter. Ik vond de vorige versie ook mooi.
Haha, kon je het toch niet laten? Ze was al mooi, maar met een kleiner hoofdje nòg mooier
Ik vind haar mooi, maar vond het vorige hoofd ook mooi. Vind wel dat deze een beetje triest uitkijkt, dat was bij het vorige hoofd niet.
Ik vind haar mooi, maar vond het vorige hoofd ook mooi. Vind wel dat deze een beetje triest uitkijkt, dat was bij het vorige hoofd niet.
Ik denk dat ze wat triest kijkt omdat ze de hele tijd op haar been moet zitten en dat zal beginnen pijn te doen
echt superknap dat je dat kunt! ze is prachtig.
Wat een mooi resultaat geeft die onthoofding!
Whahaha!!! Da's nog eens een topictitel
Errug mooi dametje! (maar dat wist je al )
Whahaha!!! Da's nog eens een topictitel
![]()
Errug mooi dametje! (maar dat wist je al
)
Ja wat moet je tegenwoordig nog als titel
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren