1

Onderwerp: Ik stel me ook graag voor.

Hallo allemaal.

Ik ben Thea bijna 30 (op 11 mei) Moeder van 3 kinderen, Max bijna 5 (24 april) Vera bijna 4 (8 juni) en Lars bijna 3 (7 juli) en getrouwd met Paul 31. We wonen in Son en Breugel. (een klein dorpje bij Eindhoven)
Ik ben hier terecht gekomen doordat ik een leek idee zocht voor de taart voor Max zijn verjaardag.
En wat ik toen zag "daar viel mijn mond van open" Dames wat maken jullie ontzettend mooie taarten zeg.
Ik dacht dat wil ik ook gaan proberen. Ik ben toen op zoek gegaan naar een adres in de buurt waar ze workshops geven. Maar helaas is er voor 24 april hier in de buurt geen workshopplaats meer vrij.
Dus toen heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik zelf wat gaan proberen.
Nou en toen sloeg de bom in!!! wat is dit ontzettend leuk om te doen zeg.
Ik ben helemaal verslaafd aan koken maar dit is nog veel leuker. Mijn man vind dit trouwens ook veel lekkerder. (ik moet toch een proefkonijn hebben die alles keurt)

Ik hoop dat ik nog veel van jullie kan leren en dat ik nog veel taarten mag gaan maken.

Groetjes Thea

2

Re: Ik stel me ook graag voor.

Hai! Welkom! :D Weer een verslaafde erbij! ;) Het is hier een beetje clich

3

Hoi Thea, welkom op dit forum!
Ben benieuwd naar de taart voor je zoontje..komt vast goed!!

Wat leuk dat jouw kinderen ook net als die van mij zo 'snel' op elkaar volgen,
die van mij zijn: Mirjam bijna 5 (30 juni)  Marte bijna 4 (15 juli)  Anco wordt 7 oktober 3 dus dat duurdt nog even, en dan hebben wij Ruth nog die van 8 oktober is, dus nu 1,5...

4

Welkom op deze super gezellige taarten site...

Ik wens je veel plezier met bakken...alles wat je maakt willen wij graag zien...dus showen die handel h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

5

oh maar dan ken je rianne1970 nog niet
die geeft workshops in Eindhoven
gezellig dat je er ook bent!!!
en veel plezier met ontdekken,verwonderen en bakken

cateren is ook gebakjes maken :)

6

Hoi welkom hier op dit gezellige forum. Veel plezier met bakken en decoreren

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

welkom bij de club!

vergeet de foto's niet hoor!!!

Saskia

Mijn Taarten en workshops vind je op mijn site!
Een bijzondere dag verdient een bijzondere taart!

8

Welkom op dit verslavende forum.Veel bakplezier en we zien je foto's van je creaties graag tegemoet in de show-off ;)

Groetjes Angelique