1

Onderwerp: Sjabloon Jaguar e-type

Na het maken van halfronde kerstballen en een feestelijke taart voor de 50e verjaardag van mijn zusje, heb ik 30 april mijn eerste stapeltaart gemaakt voor een 80-jarige. Nog niet zo veel ervaring dus.

Nu wil ik voor de verjaardag van een vriend een Jaguar E-type (donkerblauw) maken, maar ik weet niet zo goed waar ik een goed sjabloon vandaan kan halen. Er zijn denk ik twee mogelijke opties: de eerste is 2 rechthoekige cakes stapelen, in vorm snijden en bekleden; de 2e mogelijkheid is om een rechthoekige taart te gebruiken als basis en daar een cake, gebakken in de 3-D cruiserpan op te plaatsen. Achter- en voorkant moeten dan wat verlengd worden met een deel van de eerste taart. Afmeting onderste taart b.v. 30 x 40 cm. Op de website van Planet Cake een voorbeeld gezien in rood. Ze hadden daar een basistekening van het chassis van de echte auto, maar ik kan het nergens terugvinden.
Wie heeft er een idee?

2

Re: Sjabloon Jaguar e-type

Welkom op het forum :)
De rubriek Sjablonen, Patronen & Howto's is bedoeld voor het plaatsen van sjablonen, patronen en howto's. Voor vragen zijn andere rubrieken bedoeld.

[MOVE] --> Decoreren

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag