Onderwerp: Volgens mijn kinderen heten ze Stuart en Dave...
en dat zal ik dan maar geloven. Zij hebben er verstand van
Mijn grote zoon is gisteren alweer 9 jaar geworden en dus mocht ik een taart maken en dat moest een minion worden. Uiteindelijk 2 "kleine" ipv 1 grote, omdat het anders niet in mijn vriezer paste en ik ze al wat verder van tevoren moest kunnen maken.
De taarten:
En het geheel, met zijn naam en leeftijd in koekjes, gedecoreerd met 'bananas'....
Stuart - vanillebiscuit met aardbeienroom en aardbeienjam, afgesmeerd met witte ganache:
Dave - chocoladebiscuit met kersenbavarois en kersenjam, afgesmeerd met melkchocoladeganache:
En de trotse jarige met zijn taart:
En dan schuif ik er hier nog maar even een iets ouder taartje bij, voor de dochter van een vriendin van me, thema moest judo zijn....
Gevuld met aardbeienroom en aardbeienjam. Poppetje viel helemaal in de smaak, iedereen vond dat het erg op de jarige leek (tja, zelf ben je dus veel kritischer ) en het plaatje met de naam is nageschilderd van het vignet achterop haar judopak, wat ze moeten hebben als ze met wedstrijden meedoen. De "judomat" is van cereal treats en die hebben ze met het poppetje erop bewaard...
Ik lees graag wat jullie ervan vinden!
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)