1

Onderwerp: winkels in duitsland?

hallo!!

ik hoorde van mijn schoonfamilie dat er zoveel te halen is in duitsland qua taartgebied. ook heb ik hier wel eens gelezen over die keukenmachines, zijn dat van die mix gevallen? mijn mixer begint n.l. tegenwoordig al te zweten bij het idee dat ie weer aan het werk moet! zijn die aparaten dan ook geschikt om marsepein te mengen met kleurstof?
en weet iemand in welke winkels ik waar in duitsland moet/kan zijn voor leuke inkopen?

groetjes!

taarten uit Hilversum!

2

Re: winkels in duitsland?

Hallo Judith,

Mijn kenwood Km300 heb ik via Otto besteld. Die hadden vorig jaar een leuk prijsje hiervoor. Ik (en iedereen om me heen omdat ik nu veel meer bak) ben zeer tevreden over deze keukenmachine.

3

Re: winkels in duitsland?

is dat deze toevallig? en kan jij er dan marsepein mee mengen met de kleur?

http://www.otto.nl/is-bin/INTERSHOP.enf … ductPage=1

taarten uit Hilversum!

4

Re: winkels in duitsland?

Ik heb een ander model Km300 (wit). Was toen wel een soortgelijk actie. Marsepein kleuren doe ik met de hand.(heb dan wel latexhandschoenen aan, kan me niet op het werk vertonen met gekleurde vingers en handen) en dat gaat eigenlijk hartstikke goed. Met het apparaat heb ik het nog niet gedaan. Ben bang dat mijn kom dan gaat verkleuren en dat zou ik zonde vinden. Zeker kleine hoeveelheden marsepein gaat prima met de hand.
Je zou eens via www.google.de het merk of typenummer kunnen invoeren en zien wat je dan kan vinden.