Onderwerp: Ook aan de kerstkoekjes gegaan! Kerstballen zijn het geworden

Hier op het forum zie ik altijd zulke mooie koekjes voorbij komen en nu was de gelegenheid er om ze ook uit te proberen. Voor de juffen en meester op kdv van mijn zoontjes. Het was leuk om te doen en hopelijk vinden de juffen en meester ze ook lekker.

https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/883571_238061436362309_843902190_o.jpg

2

Re: Ook aan de kerstkoekjes gegaan! Kerstballen zijn het geworden

oh leuk en wat een sfeervolle foto!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

wauw, mooi gelukt! sjieke kleurcombo ook.

4

Mooie koekjes! (en mooie foto ;) )

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Prachtig. Wat een goed idee om ze nat-in-nat te maken. Ik heb ze opgeslagen hoor. Ik vind je kleuren ook heel stijlvol.

Tieneke

6

Ik sluit me aan bij de rest. Supermooi en -stijlvol. :thumb:

Nou dank jullie allemaal voor de complimenten! Dat nat-in-nat is erg leuk om te doen. Het was voor de eerste keer, maar het is zo simpel. Alleen het aanmaken van de icing vind ik wel een klus. Dus nu gelukkig maar 3 verschillende kleuren/consistenties. En toch een geslaagd effect als ik jullie zo hoor. Wel jammer dat je de glittertjes niet zo goed ziet in het grijs. Dan moet er meer door. En het geheel had nog wel strakker gekund vind ik. Maar toch ben ik tevreden. Helemaal na jullie complimenten ;-)

8

erg leuk gedaan!!

Meer Koekjes --> kijk op mijn IG of FACEBOOK!!!
Instagram: TheCookieStudioNL Facebook

9

Mooi hoor. En ik blijf erbij dat het interessanter is om naar te kijken door de fotografie en de presentatie!! Mooi gedaan!!!

www.partycupcake.nl voor Springerle Moulds! Like m'n Facebook.

10

Super mooi en deed je dit voor het eerst???

Echt prachtig :)

Ja Baklataart, deze techniek deed ik voor het eerst. Ik heb al wel vaker met icing gewerkt. Ik vond dit niet zo moeilijk. Maar het kan nog veel strakker hoor. Ik vind met icing vooral lastig om de juiste consistentie te krijgen en te zorgen dat er geen bubbeltjes inkomen. Maar ik moet toegeven het is wel veel werk voor een koekje. Laatst zag ik hier iemand met echt megaveel mooie koekjes met soortgelijke techniek, daar neem ik mijnpetje voor af!