1

Onderwerp: Kersttaart; welke vulling?

Ik wil graag voor de kerstdagen een taart gaan maken maar ben er nog niet over uit hoe ik het ga vullen. Ik wil het niet te zwaar maken. Heeft iemand tips of ideeën?

Ik ben bekend met de lijstjes die hier op de site staan, maar ben vooral benieuwd naar jullie voorkeuren!

2

Re: Kersttaart; welke vulling?

Ik heb chocoladefudge met kersenjam, mmmm

i just LOVE it!

3

ik heb 2 bestel optie's
optie 1
naturel biscuit met champagne creme en frambozen confiture met witte chocolade schaafsel

optie 2
chocolade biscuit met ganachecreme en frambozenconfiture met pure chocolade schaafsel

Voor bij schoonmoeder denk ik dat ik een stroopwafelcake bak en decoreer met bc :)

gr Pien

4

Zoete kastanjecréme met cranberry coulis

Mooie taarten maken is als aan zoete dromen bouwen

5

Oeh, die laatste klinkt ook goed!

Bedankt allemaal en fijne dagen!

6

ik ga voor romige monchou geklopt met slagroom en kersenvlaaivulling. Ik zit nog wel te twijfelen om er wel of juist niet een dun laagje dulche de leche bij te doen...... (ik en de buurvrouw die ook een taartje krijgt zijn wel zoetekauwen :9 )

Iemand dat al eens geprobeerd?

Er is altijd wel een reden voor taart!

7

verse appeltjes welke gedrenkt zijn in kaneellikeur en dan een laagje botercreme welke gekruid is met "5 spices", te koop bij Jumbo en een mix van Anijs, kaneel, venkel en nog twee die ik nu even niet wet...is echt heerlijk!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

8

*ik ga voor romige monchou geklopt met slagroom en kersenvlaaivulling. Ik zit nog wel te twijfelen om er wel of juist niet een dun laagje dulche de leche bij te doen...... (ik en de buurvrouw die ook een taartje krijgt zijn wel zoetekauwen yummie )

Iemand dat al eens geprobeerd?*

Nog nooit geprobeerd, echter kan ik me voorstellen dat het wel lekker is....en daartussen zou ik een dun knapperig laagje extra pure chocolade leggen ....maar dat ben ik.

Mooie taarten maken is als aan zoete dromen bouwen

9 Laatst bewerkt door Jet1975 (22-05-2014 22:38)

sweet978 schreef:

ik heb 2 bestel optie's
optie 1
naturel biscuit met champagne creme en frambozen confiture met witte chocolade schaafsel
gr Pien

Klinkt heerlijk!