1

Onderwerp: billen en borsten :)

het lijkt me zo leuk om zoiets is te geven als er vrienden van mijn vriend hier komen ( we wonen nog maar net alleen :) )

maar hoe begin je aan zoiets?
lijkt me super om dat te kunnen dus mss iemand een kleine how to?

groetjes

2

Re: billen en borsten :)

Heb je vraag even in het daarvoor bestemde forum gezet. Hier wordt vaker gekeken dan in de 18+ die is voor het showen van de resultaten.

Re: billen en borsten :)

hoi, zowel de billen als de borsten zijn gemaakt van halve bolletjes, die kan je eventueel op een ronde / langwerpige taart zetten de ondertaart snij je in model.
de borsten heb ik gemaakt van een soepkom die helemaal rond is maar kijk even wat je hebt staan in je kastje. de meeste kommen zijn voor ongeveer 4 personen
Dus voor hoeveel ga je maken 2 borsten is al voor 8 mensen. je legt de kapsels naast elkaar nadat ze 1 keer zijn gevuld (althans bij mij was dat) dan rol je je lap marsepein in huidkleur en doe je er overheen , heel voorzichtig tussen de borsten door en de rest mooi glad strijken net als bij een ronde taart.
de tepels maak je door een rondje te nemen met een bolletje erop en de bh naar inzicht.
als je de billen in de 18+ bekijkt zie je dat het ook borsten hadden kunnen zijn.

succes

gr monica
En mijn website is in de lucht www.monicake.nl