Onderwerp: Bumba ;)
Heb er al vele mogen maken maar nog nooit in 3D. Hij wilde het hoofd graag bewaren dus die is ( gelukkig ) van tempex
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Bumba ;)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heb er al vele mogen maken maar nog nooit in 3D. Hij wilde het hoofd graag bewaren dus die is ( gelukkig ) van tempex
Wat is hij gaaf geworden!!! Mijn dochter zou ook helemaal uit haar dak gaan denk ik.
Wat een leukerd!
Wat is hij gaaf geworden!!! Mijn dochter zou ook helemaal uit haar dak gaan denk ik.
Hij had nog een ballon in zijn hand met de naam van het kindje maar de ontvanger wilde dat niet op het www dus maar even zo gedaan.
Hij was wel erg groot ( van zijn teen tot de bovenkant van zijn hoed 49 cm
Vera12345 schreef:Wat is hij gaaf geworden!!! Mijn dochter zou ook helemaal uit haar dak gaan denk ik.
Hij had nog een ballon in zijn hand met de naam van het kindje maar de ontvanger wilde dat niet op het www dus maar even zo gedaan.
Jeetje das nog eens een bumba!! Gaaf hoor, heb je hem gestut met dowels?
errug leuk!
movin schreef:Vera12345 schreef:Wat is hij gaaf geworden!!! Mijn dochter zou ook helemaal uit haar dak gaan denk ik.
Jeetje das nog eens een bumba!! Gaaf hoor, heb je hem gestut met dowels?
Ja een grote dowel dwars erdoorheen ( hoofd en hoed waren van piepschuim
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Bumba ;)