1

Onderwerp: mijn Eerste Barbie taart

hallo allemaal,
het was spannend om een barbie taart maken. Het was mijn eerste keer!  :) is met botercréme gedecorrerd en fondant decoratie, gevuld met aarbei jam en slagroom met verse aarbeien.
Wat jullie denken?

voor:
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1476165_652991321418233_840797864_n.jpg

na:
https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1472885_653577464692952_968905345_n.jpg

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1452033_653588284691870_76008205_n.jpg

Bedankt voor het kijken en feedback zijn altijd welkom.
Groetjes
Simona
:)

2

Re: mijn Eerste Barbie taart

Wat een mooierd! Leuk gedaan hoor  :thumb:

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Heel erg mooi, het is net een fee, het heeft iets sprookjesachtigs. Knap gedaan!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

:) bedankt  :o

5

Super mooi gemaakt :)

Mooi spuitwerk !  :)

dank jullie wel... :)

Erg mooi gedaan zo met die botercreme.. dat doe ik je nog lang niet na! Ik weet alleen niet of t aan t popje ligt maar hij lijkt iets uit verhouding? De rok iets te groot voor t popje bedoel ik. Maar ik heb geen recht van spreken hoor want ik heb me er zelf nog nooit aan gewaagd..

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!
www.loveatfirstbite.nl

Jolly-Joycie schreef:

Erg mooi gedaan zo met die botercreme.. dat doe ik je nog lang niet na! Ik weet alleen niet of t aan t popje ligt maar hij lijkt iets uit verhouding? De rok iets te groot voor t popje bedoel ik. Maar ik heb geen recht van spreken hoor want ik heb me er zelf nog nooit aan gewaagd..

Bedankt voor je feedback.
Inderdaad, de poptje is klein voor die rok, maar de klant wilde en fairy barbie taart en ik heb die poppetje bij blokker gevonden. na heb ik met haar afgesproken en zo gemaakt.

Als de klant is blij, ik ben dobbel blij ! :Y

10

Heel mooi gespoten hoor, en ik vind het persoonlijk erg leuk dat je de vlindertjes in de rok hebt laten terug komen. :)

Mooie taarten maken is als aan zoete dromen bouwen

11

Sweet Island schreef:
Jolly-Joycie schreef:

Bedankt voor je feedback.
Inderdaad, de poptje is klein voor die rok, maar de klant wilde en fairy barbie taart en ik heb die poppetje bij blokker gevonden. na heb ik met haar afgesproken en zo gemaakt.

Als de klant is blij, ik ben dobbel blij ! :Y

Graag gedaan.. en in zo'n geval begrijp ik t helemaal hoor!

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!
www.loveatfirstbite.nl