1

Onderwerp: Mijn versie Minion [FEEDBACK]

Stond al een tijdje op mijn wishlist en wilde hem echt proberen te maken. Vandaag niets bijzonders op het programma dus een lactosevrije versie gemaakt. Ben best tevreden maar tips en trucs zijn altijd welkom!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NZ7QWMBE.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-MFMTAOKL.jpg

Close up van het oog
http://www.mijnalbum.nl/Foto-HG6QJJYO.jpg

2

Re: Mijn versie Minion [FEEDBACK]

Echt heel erg leuk en mooi :)

Heb echt geen tips nl zelf nog nooit gemaakt en deze is geweldig en zijn oog is ook heel mooi geworden :thumb:

3

Dankjewel!

4

Hij is echt heel leuk geworden!

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

Gaaaaf!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

hij is super leuk gemaakt  :Y

7

Echt leuk en heel mooi gelukt!!! :Y  :thumb:

Voor elke minuut die je boos doorbrengt, verlies je 60 seconden geluk!!
Time will tell it allemaal wel!

8

Dank voor jullie leuke berichtjes!

9

Heel goed gedaan zou ik zeggen  :thumb:
Vooral het oog, super!

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

Super leuk gedaan :)

11

Cute!!!!

heb je hem nou in zijn geheel met geel bekleed?

website: One of a Cake! of www.facebook.com/OneOfaCake
ook voor prints op ouwel & frosty!

12

Wow, echt megagoed gelukt!!!! :thumb: Kan je echt trots op zijn!

13

Siena schreef:

Cute!!!!

heb je hem nou in zijn geheel met geel bekleed?

Ja heb hem in zijn geheel bekleed en daarna de broek gemaakt. Volgende keer ga ik dat wel anders doen. Ik houd persoonlijk niet zo van dubbele lagen marsepein.

14

:thumb:

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

15

Heb pas de film gezien. Zo leuk. Bijna net zo leuk als deze taart. ;) Heb zelf nog geen 3d taarten gemaakt, maar ik probeer altijd zelf wel voor te zorgen dat er niet te veel lage marsepein/ fondant zijn.  Maar begreep uit je reactie  dat je dat ook de volgende keer anders gaat doen.  verder vind ik hem gewoon goed.

Groetjes

16

Wat een droppie!!!

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

17

Hij ziet er heel goed uit. Heb hem zelf van de week ook gemaakt, werd er zo vrolijk van hahahaha
Volgende week staat er nog een op de planning. een hele bijzondere uitvoering die ik nog nergens gezien heb ;)  Maar dat is het leuke van dit thema vind ik je kunt er zo veel mee variëren.

Groeten uit 't Brabantse  Oisterwijk

18

movin schreef:

Hij ziet er heel goed uit. Heb hem zelf van de week ook gemaakt, werd er zo vrolijk van hahahaha
Volgende week staat er nog een op de planning. een hele bijzondere uitvoering die ik nog nergens gezien heb ;)  Maar dat is het leuke van dit thema vind ik je kunt er zo veel mee variëren.

Ze zijn zo leuk om te maken!! Ik zoek iedere keer een reden om een taart te maken om wat nieuws uit te proberen.. kan hem zelf niet opeten door lactose intolerantie. Mijn familie en vrienden groeien uit hun voegen hahaha.  Jammer dat de minions weer wat minder populair worden.. maar zo gaat dat!

19

Vera12345 schreef:

... kan hem zelf niet opeten door lactose intolerantie.

Jammer zeg want hij is echt leuk!! Maar je schrijft toch dat je een lactosevrije taart gemaakt hebt haha? Ik maak voor mijn nichtje en tante nu ook lactosevrije taarten, ze vinden het heerlijk en je proeft bijna geen verschil! Mocht je tips willen, hoor ik het wel haha ;)

20

Nikkiiieee schreef:
Vera12345 schreef:

... kan hem zelf niet opeten door lactose intolerantie.

Jammer zeg want hij is echt leuk!! Maar je schrijft toch dat je een lactosevrije taart gemaakt hebt haha? Ik maak voor mijn nichtje en tante nu ook lactosevrije taarten, ze vinden het heerlijk en je proeft bijna geen verschil! Mocht je tips willen, hoor ik het wel haha ;)

Ja dat klopt sommige maak ik lactose vrij maar dat is toch anders werken. Ik maak liever echte botercreme en vullingen ipv plantaardige spulletjes dus vaak gebruik ik dit niet. Verder is de mix van FC niet lactosevrij en moet ik dan biscuit zelf maken... lastiger dus! ;)

21

Ja dat snap ik idd wel haha, tis ook wel wat meer werk maar ik maak vaak mijn biscuits zelf ipv van FC en ik vind het niet erg om te doen. De vulling doe ik vaak slagroom met aardbeien omdat de kids dat allemaal heerlijk vinden! Wel een behoorlijke extra schep suiker er in zodat je de soja niet echt meer proeft en door de slagroom beetje jam voor de smaak. Het enige is idd de botercreme, daar zou ik ook wel een lekker recept voor willen maar ik gebruik gewoon 1:1 met vanille essence erdoorheen :)

Vind hem ook erg leuk...was aan het ideeën opdoen voor mijn zoontjes verjaardag dus ik denk dat ik verder niet meer hoef te zoeken. Hij zat vanmiddag naast me en reageerde meteen enthousiast. Alleen nog even geduld tot februari.  Wat een leuke taart en volgens mij ook ontzettend leuk om te maken (is ook wel handig ;-) ).

23

muffin cuffin buffin schreef:

Vind hem ook erg leuk...was aan het ideeën opdoen voor mijn zoontjes verjaardag dus ik denk dat ik verder niet meer hoef te zoeken. Hij zat vanmiddag naast me en reageerde meteen enthousiast. Alleen nog even geduld tot februari.  Wat een leuke taart en volgens mij ook ontzettend leuk om te maken (is ook wel handig ;-) ).

Ja hij is inderdaad erg leuk om te maken!! En mijn dochter ging ook uit haar dak!

24

Hoi vera!!

Mij is gevraagd om een minion taart te maken en aangezien ik die van jou heel mooi vind, vroeg ik me af of jij me wil mailen hoe je m hebt gemaakt :o
Welke bakvormen (en het in een keer bekleden lijkt me super lastig!) En hoe kleed je m  aan...
Als je geen tijd of zo hebt, geen probleem dan ga ik gewoon maar experimenteren ;)

Groetjes valerie

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

25

lady-vall schreef:

Hoi vera!!

Mij is gevraagd om een minion taart te maken en aangezien ik die van jou heel mooi vind, vroeg ik me af of jij me wil mailen hoe je m hebt gemaakt :o
Welke bakvormen (en het in een keer bekleden lijkt me super lastig!) En hoe kleed je m  aan...
Als je geen tijd of zo hebt, geen probleem dan ga ik gewoon maar experimenteren ;)

Groetjes valerie

Ik zal je morgen een mailtje sturen! Ga nu lekker slapen hoor ;).