1

Onderwerp: Hoe goud verf te gebruiken voor Louis Vuitton logo

Ik kan niet echt een antwoord vinden hierover, dus waag een poging om er op deze manier achter te komen.

Voor 21 december mag ik een 3-laags stapel maken, met als thema: Louis Vuitton. Erg leuk en een enorme uitdaging voor mijzelf (maar ben ervan overtuigd dat het gaat lukken)  :Y

Maar de dame in kwestie heeft een voorbeeld van internet af geplukt en deze moet het worden. Op deze taart zitten kleine "LV" logo's in goud.

Nu ben ik van plan de logo's uit te snijden met mijn cricut, maar dan...

Verf ik de logo's eerst en laat dat drogen en plak de logo's daarna op de taart? Of plak ik de logo's op de taart en verf deze naderhand?

Ik heb totaal geen ervaring met verf, in welke vorm dan ook, dus alles is nieuw voor mij. Ik wil wel eerdaags het een en ander uitproberen, maar als iemand hierover al een tip heeft: graag!

Ik weet nl. ook niet of, als de verf droog is, deze makkelijk af geeft, want als dat het geval is, lijkt mij het niet handig om eerst te verven en dan opplakken, Dan geeft het goud misschien af op de bruine taart....

Heeft iemand ook een tip voor welk merk goud verf?

Alvast heel erg bedankt en ik hoop dat iemand mij hiermee op weg kan helpen!

2

Re: Hoe goud verf te gebruiken voor Louis Vuitton logo

Wat geverfd is zal wel afgeven, dus als je een vaste hand hebt kun je ze schilderen als je ze al opgeplakt hebt. De logootjes dan van (goud)geel uitsnijden, dan dekt de goudverf beter.
Welke verf je gebruikt hangt af van je voorkeur, de Squires Kitchen gold dusts aanmaken met alcohol werkt goed, maar dat merk heeft ook al kant en klare verf.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com