1

Onderwerp: Netjes opgevoed

Ik ben netjes opgevoed (dat zegt men dan he ;-)) dus ik zal me even voorstellen.
Ik heet Andrea, getrouwd, 2 kinderen (meisje van 8, jongen van 4).
Momenteel woonachtig in het zuiden.
Zolang ik me kan herinneren bak ik al, simpele cakes, luxe broodjes en in een ver verleden heb ik zelfs bruidtaarten gemaakt.

Voor de kinderen maak ik elk jaar met de verjaardag hun eigen taart, en ik wil weer meer doen op het gebied van decoreren.
Van de week op Ebay liep ik tegen allemaal leuk decoratiespul aan en al zoekend kwam ik hier terecht.

Er zitten nu cupcakes in de oven en jongste is aan het bedenken welke frosting hij er straks op wil.
Dus ik denk ik meld me even gauw aan, wie weet loop ik nog tegen leuke tips aan, zeker omdat ik hier in de buurt niet echt winkels weet waar ik spullen kan kopen enzo.
Heb je vragen, stel ze gerust!

Andrea

2

Re: Netjes opgevoed

Hoi Andrea,

Welkom hier op dit verslavende forum! :-D
Waar woon je ergens in het Zonnige Zuiden?? (Nou ja zonnig :S) Je kan in je profiel evt. je woonplaats invoeren.

Oh, ja en vooral niet vergeten foto's van je baksels te plaatsen in de taartenparade!

3

Hoi Nathalie
Ik woon in Heerlen (nou ja meer randje Hoensbroek~Brunssum) maar zal het ook in mijn profiel invullen, zag dat ik dat vergeten was.
Enne het is hier inderdaad verre van zonnig,  heb net de kachel aangezet :(
Voor foto´s zal ik even zoeken, veel waren nog van v

Andrea

4

Hoi welkom hier op dit gezellige forum en uiteraard veel bakplezier.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

5

Hoi Andrea,

Welkom op de aller gezelligste taarten site :Y

Leuk om nog iemand uit het zuiden des lands tegen te komen :D

Veel plezier met bakken...wel showen wat je maakt h

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl